telekommunikáció

Tisztul a hazai mobilpiac

A Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese szerint a tévészegmensben az interaktivitásé a jövő

Deloitte: Tíz magyar cég a leggyorsabbak között

A Deloitte közzétette idei Technology Fast 500TM felmérését, amely Európa, a Közel-Kelet és Afrika (EMEA-térség) leggyorsabban növekedő technológiai, média-, telekommunikációs, élettudományi és zöldtechnológiai vállalatait rangsorolja.

Magyar Telekom: 750 millió forint alkalmazás-fejlesztésre

A Magyar Telekom évente mintegy 750 millió forintot költ alkalmazás kutatás-fejlesztésre (k+f), ezen belül új üzleti lehetőségek, mint például a mobil parkolás és fizetés kidolgozására, illetve az alap infrastruktúrával kapcsolatos kutatásokra.

Napi Tipp: Az átalakuló piac segítheti az MTelekomot

Teljes átrendeződés zajlik a telekommunikációs piacon, míg a hagyományos szolgáltatások mellett korábban jövedelmező tevékenységek is visszaszorulnak, új piaci szegmenshez való hozzáférés felgyorsítja a nagy telefon társaságok között zajló versenyt és vele együtt a piac konszolidációját.

Tanácsok: mibe és hogyan fektessünk be idén?

Hogyan indítsuk befektetéseinket tiszta lappal a 2009-es esztendőben? A Capital Partners a lehetséges befektetési módokat válogatta össze az elkövetkező 12 hónapra: elsősorban a védekező és a proaktív befektetői lehetőségek kombinációját ajánljuk.

A dolgozók fele munkaidejének kétötödét munkahelyétől távol tölti

Az új telekommunikációs technológiák magyarországi elterjedését is gyorsítja, hogy a munkavállalók majdnem fele munkaidejének több mint 40 százalékát íróasztalától távol tölti, miközben folyamatosan szüksége van információkra - mondta Kolláth Gábor, az Aastra Magyarország képviseletének vezetője az MTI-nek.
Világgazdaság Piactér