túró rudi

Lendületben a jeges kávék piaca

A nyári hőségnek megfelelően a szezonális különlegességek felé tolódik a kereslet az áruházláncokban.

A fiatalabbak a Túró Rudira, az idősebbek a Nokiára beszélnék rá ismerőseiket

A fiatalokat, valamint az idősebbeket célzó márkák között egyre gyakoribb az átfedés, azaz sokszor mindkét generáció ugyanazokat a márkákat használja és eltérő módon bár, de aktív tagja a márkaközösségnek. A Pöttyös Túró Rudi, valamint a Coca-Cola és a Danone nem csak a fiatalok körében népszerű, az idősek körében hasonlóan erős márkának bizonyult a Brand Community Survey 2010-es eredményei alapján.

Kiket lájkolnak leginkább a magyarok? Túró Rudit!

Az Image Factory Facebooker néven elindított oldala felmérte, hogy a 2,1 milliós magyar Facebook közösség körében mely márkák, mozgalmak, ügyek, szórakozásból vagy komoly márkaépítési szándékkal útjára indított oldalak érik el a legtöbb internetezőt.

"A Túró Rudi esete jó példa a magyar kreativitásra"

A magyarországi élelmiszeripar igenis rendelkezik pozitív jövőképpel. Kiváló példaként ezt bizonyítja legalábbis az az együttműködés, amely ezekben a napokban a Sole–Mizo és a Danone között formálódik, és amelynek leglátványosabb elemeként a legnagyobb magyarországi tejipari csoport megvásárolja a Danone Kft. marcali Túró Rudi-üzemét – véli Flórián Zoltán a Figyelőben.
1
Világgazdaság Piactér