ügyfélkiszolgálás

Jó reggelt kívánok: köszönésben világelsők a magyar eladók

A legmagasabb pontszámot Görögország érte el 96,8 százalékos mutatójával, őket követi Csehország 95,2 százalékkal, hazánk dobogós.
2023.09.07. 08:15 Olvasási idő: 4 perc

A telefonos és online ügyfélkiszolgálást preferálják a járvány idején

A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) arra kéri ügyfeleit, hogy további intézkedésekig mellőzzék a személyes ügyintézést.
2020.03.16. 14:51 Olvasási idő: 0 perc

Mecénásprogramot indít az UniCredit

Korszakalkotók néven átfogó mecénás programot indít el az UniCredit Bank fiatal tehetségek támogatására – remélik a minőségből a bank is profitál.
2017.10.11. 11:04 Olvasási idő: 0 perc

A számok nem hazudnak: mosolyognak a magyar eladók

Mosolygásban és üdvözlésben a világátlag felett a magyar eladók: Magyarország ismét megállta a helyét a nemzetközi vevőkiszolgálási versenyben - derült ki a ClientFirst Consulting felméréséből.
2017.03.28. 13:59 Olvasási idő: 0 perc

Kicsivel többet mosolyognak a kereskedők Magyarországon

Enyhén javult az ügyfélkiszolgálás színvonala Magyarországon a ClientFirst Consulting Kft. próbavásárlásos vizsgálata szerint - tájékoztatta a cég az MTI-t.
2015.04.06. 08:14 Olvasási idő: 0 perc

A türelmünk öt percig tart

A várakozási idő bemondásával jelentősen mérsékelhető a telefonos ügyfélszolgálattal kapcsolatba kerülő kuncsaftok frusztrációja, de jó tudni, hogy ha az automata által közölt időtartam hosszabb öt percnél, nagy valószínűséggel elveszítjük az érdeklődőt – többek között ez derül ki az ügyfélkapcsolati rendszerekkel foglalkozó NET’54 cég nemrég megjelent tanulmányából.
2011.10.11. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Próbavásárlással leplezi le a cégeket a GfK

2010-ben a Mystery Shopping (próbavásárlás) kutatásokra fókuszál a GfK Hungária. A módszernek köszönhetően precíz irányítással, a próbavásárlók szemével mérhető a kereskedelmi és szolgáltató egységek adott pillanatban nyújtott teljesítménye.
2010.05.04. 11:48 Olvasási idő: 0 perc

Erős érdeklődés az output menedzsment iránt

Terjed a mobil eszközök felhasználása az ügyfelek elérésénél, de a posta súlya még mindig jelentős. Az Alerant felmérte a magyarországi output menedzsment piacát.
2009.11.18. 10:34 Olvasási idő: 0 perc

Indul a "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny

Hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt ismert vállalatok részvételével indul útjára a "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny.
2009.08.17. 11:44 Olvasási idő: 0 perc

A jövő sikereibe fektet az, aki komolyan odafigyel az ügyfeleire

Napjaink gazdasági recessziójában a vállalatok számára a túlélést jelentheti az ügyfélkiszolgálás fejlesztése.
2009.07.15. 13:28 Olvasási idő: 0 perc