ügyfélszolgálat

Új székhelyre költözött a Diákhitel Központ

Új székhelyen, a Kacsa utca 15-23. szám alatt intézhetik hallgatói hitelükkel kapcsolatos teendőiket május 11-től a diákhitelesek, a Diákhitel Központ Zrt. korábbi Csalogány utcai személyes ügyfélszolgálata megszűnt - tájékoztatta a társaság ma az MTI-t.

Mérföldekkel le vagyunk maradva az ügyfélkezelésben Európától

A magyar ipari cégek nem helyeznek kellő mértékű hangsúlyt az árajánlataikra, valamint vevőik utánkövetésére. Bár sok cég panaszkodik arról, hogy az egyre szorosabb piaci versenyben szinte alig tud vevőt szerezni, a probléma nem mindig kívülről érkezik.

Az okostelefonokhoz jönnek az intelligens ügyfélszolgálatok

A közelmúltban készült el az első olyan magyar nyelvű ügyfélszolgálati rendszer, amely a mesterséges intelligencia eszköztárán alapul. Néhány hónapon belül debütál az uniós támogatással Magyarországon fejlesztett rendszer

Árfolyamgát: egyelőre elmaradt a nagy roham

Az új feltételekkel indult árfolyamgát iránt élénk volt az érdeklődés az első napon, de nagy ügyfélrohamot nem tapasztaltak a bankok. Az MTI által megkérdezett pénzintézetek felkészültek, az ügyfelek azonban még csak tájékozódnak.

A türelmünk öt percig tart

A várakozási idő bemondásával jelentősen mérsékelhető a telefonos ügyfélszolgálattal kapcsolatba kerülő kuncsaftok frusztrációja, de jó tudni, hogy ha az automata által közölt időtartam hosszabb öt percnél, nagy valószínűséggel elveszítjük az érdeklődőt – többek között ez derül ki az ügyfélkapcsolati rendszerekkel foglalkozó NET’54 cég nemrég megjelent tanulmányából.

Mi a fő oka annak, hogy nem vágyunk vezető pozícióra?

Az egész életre szóló, megszakítások nélküli karrier egyre inkább eltűnőben van – legalábbis erre utal az, hogy a emberi erőforrás megoldásokat kínáló vállalatának számító Kelly Services legújabb felmérésében megkérdezett magyar munkavállalók majdnem kétharmada arra számít, a következő öt évben karriert vált. A váltást ma már nem pusztán krízishelyzet indokolhatja, a munkavállalók személyes érdeklődésből is válthatnak egyik munkáról a másikra.

Ők voltak tavaly a legjobb energiaszolgáltatók

A lakosságot és a kiemelt intézményeket ellátó egyetemes energiaszolgáltatók közül az Émász áram- és a Főgáz gázszolgáltatóval elégedettek leginkább a fogyasztók, ezért a két cég kapta meg a 2010. évi tevékenységük alapján a Magyar Energiafogyasztók Szövetségének "Legjobb egyetemes szolgáltató" díját.

Sok a baj a gáz-ügyfélszolgálatoknál

Van javítanivaló a hazai egyetemes gázszolgáltatás bizonyos szegmensein a Magyar Energia Hivatal (MEH) most közzétett, tavaly szeptemberben végzett felmérése alapján.

Már részmunkaidőben is hajlandók vagyunk dolgozni

Az elmúlt évek recessziója erősen rányomta a bélyegét a munkaerőpiac helyzetére. Az álláshelyek csökkenő száma, a 2009-es évben végigfutó elbocsátási hullám hatalmas versenyt generált az álláskeresők közt a megmaradt munkahelyekért vívott harcban. Az új körülmények új stratégiát kívánnak meg a munkakeresés során. A munkavállalók hajlamosak már a részmunkaidős foglalkoztatást is elfogadni, míg korábban szinte kizárólag teljes munkaidős állásokat kerestek – vallják a szakemberek.
Világgazdaság Piactér