Vásárlóerő

Jelentősen nőtt a magyarok vásárlóereje

Több mint 10 százalékkal emelkedett az egy főre jutó vásárlóerő Magyarországon a GfK Vásárlóerő tanulmányának adatai szerint. A piackutató adatai alapján továbbra is jelentősek a különbségek a vizsgált 42 országban.

Az európai alsó harmadban a magyar vásárlóerő

Némileg javult a hazai fogyasztók vásárlóereje a napi fogyasztási cikkek piacán, de továbbra is az uniós országok alsó harmadában helyezkedik el – derült ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) közelmúltban tartott élelmiszeripari konferenciáján.

Közelebb kerültek a nyugdíjak a keresetekhez

Az elmúlt években jócskán nőtt a nyugdíjak vásárlóereje, és a kereset egyre nagyobb részét teszik ki az időskori illetmények. Idén azonban megállhat az emelkedés

Mélyül a szakadék a gazdag és a szegény települések között

Jelentősebb átrendeződés nem történt az elmúlt egy évben, de a leggazdagabb és a legszegényebb magyarországi településeken élők vásárlóereje közötti különbség tovább nőtt - derül ki a GfK piackutató szerdán Budapesten ismertetett tanulmányából.
Világgazdaság Piactér