Weber Shandwick

Brüsszelhez fordul több légicég a francia sztrájk miatt

Az IAG, a Ryanair, az EasyJet és a Wizz Air panaszt tesz az Európai Bizottságnál a francia légiiriányítók sztrájkjai ügyében.
2018.07.24. 14:03 Olvasási idő: 0 perc

Szabotázs, könnyelmű e-mailek: ezektől tarthatnak a cégvezetők

A Weber Shandwick és az Economist Intelligence Unit nemzetközi vállalatvezetők körében felmérést végzett arról, hogy az internet hogyan befolyásolja a cégek hírnevét világszerte. A Kockázatos üzlet: az online hírnév (www.online-reputations.com) című kutatásból kiderül: a felsővezetők 67 százaléka szerint cégük hírnevét veszély fenyegeti az online szféra felől. Leginkább az alkalmazottak szabotázsakciójától és a téves címre küldött e-mailektől tartanak.
2010.03.26. 14:17 Olvasási idő: 0 perc

"Ez nemcsak Toyota-ügy, ez a japán vállalatok ügye"

Hofer László, az MTI tudósítója jelenti: Washington, 2010. március 5., péntek (MTI) - A Toyota-botrány felébresztette a japán vállalatokat, amelyek hirtelen az amerikai válságmenedzselés tudománya, a "crisisu managemento" felé fordultak - írta a pénteki The Wall Street Journal.
2010.03.05. 19:26 Olvasási idő: 0 perc

A kevés és bonyolult információ lassítja a "tiszta cégeket"

A világ egyik vezető kommunikációs tanácsadó cége, a Weber Shandwick és a KRC Research közös tanulmánya szerint a gyártók és szolgáltatók gyenge minőségű kommunikációja számottevően lassítja a környezetkímélő technológiák, a "cleantech" elterjedését.
2009.11.02. 12:32 Olvasási idő: 0 perc

Cégvezérek – Nem rajonganak értük, de a helyükbe lépnének

A vállalati vezetők mindössze 14 százaléka értékeli pozitívan a vezérigazgatók hírnevét a Weber Shandwick legújabb kutatása szerint. A negatív megítélés ellenére 49 százalékuk mégis vágyna a vezérigazgatói pozícióra.
2009.08.05. 12:23 Olvasási idő: 0 perc

Kockázatos üzlet - Félnek az online világtól a menedzserek

A Weber Shandwick és az Economist Intelligence Unit nemzetközi vállalatvezetők körében felmérést végzett arról, hogy az internet hogyan befolyásolja a cégek hírnevét világszerte.
2009.02.04. 12:23 Olvasási idő: 0 perc

Melyik országnak legjobb az imázsa?

Az előző két évhez hasonlóan ezúttal is Ausztrália országimázsát találták a legjobbnak a FutureBrand és a Weber Shandwick szakértői.
2008.11.11. 07:34 Olvasási idő: 0 perc

Melyek a legmegbízhatóbb bankok? Vállalatvezetők megmondják

A Weber Shandwick és a Figyelő megbízásából a Szonda Ipsos által -Magyarországon először - elvégzett kutatás a hírnév szerepét vizsgálta a vállalatok életében, illetve a cégvezetők tapasztalatait a vállalat reputációját érintő események kezelésében.
2008.09.23. 10:28 Olvasási idő: 0 perc

A Häagen-Dazs a Weber Shandwicket választotta

A Häagen-Dazs fagylalt magyarországi bevezetésének kommunikációjára kiírt tendert a Weber Shandwick budapesti irodája nyerte el.
2008.07.08. 17:09 Olvasási idő: 0 perc

Újabb elismerés a budapesti Weber Shandwick-irodának

A Weber Shandwick budapesti irodája az egyetlen magyar pr-ügynökségként jutott a SABRE döntőjébe.
2008.06.17. 09:36 Olvasási idő: 0 perc