Új paradigma eladáshoz, vezetéshez, és tanulásra

Hirdetés
Világraszóló újdonsággal állt elő egy magyar start-up cég Budapesten. Tanulj applikációkkal, köss üzletet, adj el applikációk segítségével, vezess céget táblagépes alkalmazás segítségével –röviden így lehet összefoglalni azt a bemutatót, amelyet egy új magyar start up cég tartott az Amerikai - Magyar Kereskedelmi Kamarában.

Az L&D Apps Kft. budapesti bemutatóján elhangzott: ha megfigyeljük, hogyan használják az emberek az okos telefonjaikat, ha a telefonálás és mailezés mögé nézünk, akkor azt látjuk, hogy az alkalmazások a meghatározóak.


A felhasználók egy új amerikai felmérés szerint átlagban 82 százalékot fordítanak a „mobilozási” időből az applikációkra és csak 18 százalékot az internetes böngészőkre. Az elvárások szerint az applikációtól azt várják a felhasználók, hogy kényelmi szolgáltatást adjanak, vagy szórakoztassanak, szociális vagy más, egyedi értéket nyújtsanak. Egy átlagos felhasználó kb. 40 alkalmazást tölt le az okos telefonra, de rendszeresen mintegy 15-öt használ belőlük.


Ugyanakkor kifejezetten kevés az olyan üzleti célú, B2B alkalmazás, amely ráadásul az üzleti képzést és az adatbázis építését is segíti.  A most bemutatott alkalmazás egyedülállóan aknázza ki a mobiltechnológia nyújtotta előnyöket az értékesítés területén, és a munka és a munkatársak hatékonyságának növelése érdekében új eszközt ad a cégeknek.


Az L&D Apps által bemutatott applikáció folyamatos tudásfejlesztést tesz lehetővé a munkahelyi gyakorlatban, továbbá a munkavégzés során azonnal alkalmazható. Olyan személyes hatékonyságot növelő eszköz, amelyet nyugodtan nevezhetünk egyfajta „testbeszéd-fordító” alkalmazásnak. Az így összegyűjtött adatok alapján elkészül egy saját célokra felhasználható, összesített tudásbázis.


Az alkalmazásban több mint 10 év értékesítési, pszichológiai és informatikai fejlesztési tapasztalat összegződik, amely a jelek szerint már világcégek figyelmét is felkeltette – hangzott el a tájékoztatón.


A Sales Professional mobil alkalmazás segíti az értékesítőt abban, hogy beazonosítsa az ügyfele viselkedésstílusát és ennek megfelelően hatékony meggyőzési stratégiákat ajánl. Mivel az alkalmazás mobil eszközökön (okos telefon, tablet és notebook) fut, a tárgyalást követően percek alatt azonosítható az ügyfél  jellemző viselkedési stílusa, valamint a meggyőzésében sikeres viselkedési technikák is.


Soós István pszichológus, az L&D egyik alapítója elmondta, hogy az alkalmazás saját tapasztalaton alapuló folyamatos tanulást tesz lehetővé, nincs „szimuláció”, csak a valóságos helyzetek elemzése. Használata gyorsan betanítható, és a munkavégzés során felmerülő nehéz helyzetekre azonnali megoldást kínáló, gyakorlati eszköz.


A megrendelő számára adatbázist készít a meggyőzhetőségéről, és adatbázisnak köszönhetően ez a tudás a szervezetnél marad. ezen kívül regisztrálja az értékesítők sales aktivitását, költséghatékony, hiszen a kollégák nincsenek kivéve a munkából. Segítségével a további képzéseket a tapasztalatok alapján irányítottan, hatékonyabban lehet szervezni.


A vezetést segítő, „Lead” hasonló elvek alapján működik, mint a „Sales Professional”, a program a személyes megfigyelésen alapuló följegyzésekkel támogatja a vezető munkáját, a projektek irányítását. Ez különösen ott lehet hasznos, ahol sok a szerződéses vagy kölcsönzött munkavállaló.


Az L&D Apps Kft három alapítója Soós István pszichológus, Szikla Áron marketing szakértő, és Udvarhelyi Zsolt informatikai szakértő, webdesigner.

12:03
Gazdaság

Németország
Uniós szolidaritást sürget a kancellár

Az üzleti bizalom romlása ellenére 0,7 százalékkal nőhet majd az első negyedévben német gazdaság.
07:43
Gazdaság

Lakberendezés
Vidéken is nyílhat hamarosan IKEA-áruház

A 2017-es pénzügyi évben 61 milliárd forint feletti forgalmat elérő IKEA Magyarország egy kisebb alapterületű vidéki üzlet nyitását is mérlegeli.
Világgazdaság Piactér