Bocsánatot kért Kínától és a kínai fogyasztóktól a Mars Wrigley vállalat, mert egy Snickers csokoládé reklámjában országként hivatkoztak Tajvanra. A téma most különösen érzékeny, emiatt is estek neki az édességet gyártó cégnek Kínában. A Mars ugyanis úgy reklámozta új, limitált kiadású csokiját, hogy csak az alábbi országokban érhető el: Dél-Koreában, Malajziában és Tajvanon.
A Mars Wrigley tiszteletben tartja Kína szuverenitását és területi egységét. Vállalatunk mindenben aláveti magát a kínai törvényeknek és szabályoknak
– írta a vállalat a közleményében a Reuters szerint.
Ez azonban nem volt elég a kínai fogyasztóknak, sokan a közösségi médiában bojkottra szólítottak fel, mert szerintük az, hogy a gyártó nem ismerte el Tajvant Kína részeként, rendkívül sértő. A felszólítást már több mint nyolcezren kedvelték.