Manager Magazin

Stresszel a strasszdinasztia

A Swarovski újracsiszolásra szorul – a hosszú ideje sikeres világmárka nyereségrátája csökken, a család azonban maga áll további sikereinek útjában.

Kritika az ideálkreálásnak

A szépségipar nem a szépséget szolgálja ki, hanem számító marketinggépezetként újabb és újabb nőideálokat kreál – véli Szakonyi Eszter kozmetikusmester, egészségügyi szakkozmetikus.

Ahol a nők keresnek többet

A Manager Magazin listába szedte, kik a világ leggazdagabbjai pusztán csak azért, mert szépek.

Elhozta a tengerparti fílinget Budapest határába

Beleszaladt már pofonokba is, nincs nála a vállalkozói bölcsek köve, és nem válik minden arannyá, amihez nyúl, viszont csak abba vág bele, ami tényleg érdekli – ezt tartja magáról Gerendai Károly. Interjú.

Elektromos hullám a Balatonon

Nem csak az autóiparban terjed az elektromos hajtás: a „zöld” gépkocsiknál sokkal rohamosabb tempóban hódítanak a „zöld” hajók. Csak éppen más okokból.

A színekben lehet a fodrászat jövője

A gyorséttermi láncokra emlékeztető szalonokról, a saját márka kiépítéséről és a szakma hígulásának lehetséges okairól beszélgettünk a mesterfodrásszal.

Szépségre szabva

Korábban soha nem látott ütemben nő a szépészeti beavatkozások iránti igény világszerte.

Szépség és belső harmónia

Megfordult a trend, mára nem elég szépnek lenni, ügynökségi kritérium, hogy egy modell belső harmóniát sugározzon.

Okosszemüveg a biztonságért

Egy okosszemüveg forradalmasíthatja a légi járművek földi ellenőrzését. A megoldás a jövőben hasznos lehet az óceánjáró hajók, a tengeralattjárók, vagy akár az űrhajók földi átvizsgálásakor is.

Sarlatán tanácsadók

Sok cégvezérnek fogalma sincs a digitalizációról, ezért könnyen bedől az önjelölt tanácsadóknak.

Világgazdaság Piactér