Manager Magazin

YouTube és haknik

Hogy készül a sláger, és kiből lesz ma sztár Magyarországon? Pörgős élet a zenei menedzsereké, akik arról is beszéltek a Manager Magazinnak, hogy a CD-t már felváltotta ugyan a YouTube és társaik, de a haknik maradtak.

Ezer fokon ég

Nagyvállalati modellben működteti művészi pályafutását segítő apparátusát. Hitvallása, hogy csakis szívvel-lélekkel, meghalva lehet a közönséget kiszolgálni.

Meglovagolni a konjunktúrát

A kisüzemi főzdék hazai élbolya regionális kitekintésben is versenyképes, elvégre a rangos nemzetközi versenyeken szép sikereket érnek el.

Palásti József újra kisütött valamit

A Fornetti nemzetközi sikere után Palásti József megalkotta a Food Universumot, és arra készül, hogy megreformálja a street foodot és a friss készételek piacát.

Régiós sörkép

Régiónk legnagyobb sörtermelője Lengyelország, viszont a legtöbb sört a csehek isszák, fejenként évi 150 litert. A magyar sörfőzdék, -gyárak fejlesztésorientáltak, és idehaza óriási a választék.

Vasfüggöny után ajtónyitás

Az első magyar utazási irodát, az IBUSZ-t két magyar arisztokrata alapította 1902-ben. Rá húsz évre pedig elindult a tömegturizmus első hulláma, a harmincas években milliók utaztak a cég „filléres vonatain”.

Gyógyító üzletasszony

Se üzleti modellje, se vezetői, se marketingtapasztalata nem volt, viszont nagyon sokat tudott a gombák gyógyító hatásáról. Szabó Nikolett kutatóból lett üzletasszony, terméke promóciójáért végül a Magyar Marketing Szövetség díjazta.

Tradíció és női energiák

Hazánk legnagyobb múltú jogfolytonosan működő vállalkozását Mária Terézia alapította meg 1773-ban: az Első Magyar Királyi Zálogház ma BÁV Aukciósház és Záloghitel Zrt. néven működik, és történetében először egy nő vezeti.

A legkeményebb csillogás

A Földön a gyémánt a legkeményebb anyag, kialakulásához, hogy a szénből csillogó drágakő legyen, az kell, ami mindannyiunk legféltettebb kincse: idő.
Világgazdaság Piactér