A Netflix 891,1 millió dollárra becsüli legújabb megahit produkciója, a "Nyerd meg az életed" (angolul Squid Game) című dél-koreai tévéfilm-sorozat értékét - jelentette a Bloomberg a vállalat saját belső számításaira hivatkozva. Az első 23 napban 132 millió ember nézett meg legalább két percet a sorozat kilenc részes induló szezonjából, ami meghaladja a tavaly bemutatott eddigi rekorder, "A Bridgerton család" teljesítményét.
A streaming módszerrel terjesztett filmek bevétele nem mérhető ugyanazzal a módszerrel, mint a mozikban vetítetteké, a majdnem kilencszáz millió dollár a cég saját számítási módszerei alapján meghatározott összeg, egy dokumentumból, amelyet a hírügynökség megszerzett. Az összeg sokszorosan meghaladja az első szezon előállításának a költségét, a 21,4 millió dollárt — írta a Bloomberg.
A Netfilix becslése szerint azoknak a 89 százaléka, akik elkezdték nézni a sorozatot, legalább 75 percet látott, és a kétharmad részük - azaz mintegy 87 millióan - az első 23 napban végig is nézte a részeket. A nézők összesen 1,4 milliárd órát töltöttek a képernyő előtt a sorozatot figyelve.
Mindez nagyon jó hír a vállalatnak, hiszen az év első felében a leglassabb ütemben gyarapodott az előfizetői tábora 2013 óta. A Netflix részvényeinek ára a sorozat kibocsátása óta mintegy hét százalékkal nőtt.