Közel kétmilliárdos nyereséget halmozott fel a Zoom a pandémiás időszak alatt,
a StockApps információi szerint megduplázta féléves nyereségét.
A felmerült biztonsági aggályok és a Kínával történt összetűzések ellenére is kimondható, hogy a videókommunikációs alkalmazás a járvány egyik nyertese lett.
Üzleti körökben, a baráti beszélgetések alkalmával és az online oktatás során is az egyik legnépszerűbb platformmá vált, a Skype-ot is maga mögé utasítva.
Nyáron, a korlátozások enyhítésének következtében a kommunikáció részben visszatért a személyes formára, akkor az elemzők azt rebesgették, hogy megállhat a felfelé ívelés, azonban az emberek megkedvelték az alkalmazást, és ez a profitban is megnyilvánult.
A vállalat bevételei történelmi csúcsra futottak.
A manapság divatos hibrid munkavégzés is élteti a Zoomot.
A platform legfőbb piaca továbbra is Amerika, de népszerű Európában is.