PR

A TV2 júliusban is stabilan őrzi piacvezető helyét

Az idei év második felét is hatalmas fölénnyel kezdte a TV2 Csoport: az év első hét teljes hónapjára vonatkozóan a piacvezető csatornacsalád előnye mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) számottevő volt a teljes nap tekintetében, csatorna-, kábelportfólió- és csoportszinten egyaránt. Júliusban közel öt éve nem látott rekordot ért el a Mokka, s a délutáni idősáv egyik török sorozata háromszor akkora részesedést hozott a TV2 számára, mint az RTL Klub azonos idősávban futó műsora.

A nagy műfű dilemma

Mai napig jól emlékszem az egyik gyerekkori táboromra. A helyszín éppen csak átadásra került. Gyönyörű épületek, érintetlen pázsit. „Akárcsak a Wembley stadionban” – mondtuk vicceskedve. Aztán ahogy teltek a napok és a több száz gyerek egyre többet járkált a frissen ültetett füvön, a Wembley-ből hamar egy harmadosztályú stadion látképe lett. Mire a tábor véget ért sajnos a frissen telepített fűből nem sok maradt.

A szektor, ahol igazán jól jött a járvány

Az idei év teljesítménye messze felülmúlja a várakozásokat az e-kereskedelemben. A járványhelyzet mérséklődése némileg visszafogta a lendületet, de piaci szakértők szerint még most is nagyobb fordulaton pörög a piac, mint az korábban várható volt.

Kamatmentes válságkezelő hitel az MFB Pontokon

Kamatmentes hitelt kaphatnak a mikro-, kis- és közepes vállalkozások az MFB Pontokon. Az uniós forrású Mikro-, Kis- és Középvállalkozások Technológiai Korszerűsítése Célú Hitelprogram júniustól a válság hatásainak kivédésére is szolgál, vagyis likviditás- és forgóeszköz finanszírozásra is felvehető a beruházási célok mellett nulla százalékos kamattal.

Van ok a derűlátásra

Minden idők legjobb márciusi forgalmát könyvelte el a Mapei Kft., amely az idei évet újabb rekordokkal zárhatja, az üzleti tervet máris felfelé kerekítették. Markovich Béla ügyvezető szerint nincs titok, többet kell adni, mint amit a vevők várnak.
Világgazdaság Piactér