PR

Mindhárom kiemelt célcsoportban, minden nap nyert a TV2, továbbra is tarol az Exatlon Hungary

A 21. műsorhét is – az elmúlt hetekhez hasonlóan – a TV2 sikereitől volt hangos: a csatorna hétből hét napot nyert az egész napra vonatkozó közönségarányokat tekintve, mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), a főműsoridőt vizsgálva pedig hétből hatszor aratott győzelmet, óriási különbséggel. Ráadásul az év eddig eltelt időszakát nézve immáron mindhárom kiemelt célcsoportban piacvezetővé vált a TV2 a teljes napra vonatkozó közönségarány tekintetében. A fináléjához közeledő Exatlon mind az öt epizódja bekerült az elmúlt heti top 10 műsor közé a 18-49 és a 18-59 évesek körében. A TV2 vasárnap esti mozikínálata ismét meggyőzte a nagyérdeműt, hiszen mind a Jurassic World, mind a Lucy című film jelentős fölénnyel nyerte a vasárnapi nézettségi versenyt a konkurens csatorna karantén műsoraival szemben. A TV2 infotainment műsorainak népszerűsége is töretlen − a Mokka, a Mokkacino és a Tények Plusz is csont nélkül megnyerte saját idősávját a 21. hét során.

Lakásbiztosítás és viharkár – ezekről mindenképp tudnia kell:

Egyetlen tavaszi hétvége alatt több százmilliós károkat tud okozni országosan a szélvihar – és akkor még az igazi, nagy nyári viharokról nem is beszéltünk. Mit kell Önnek tennie, hogy a biztosítója fedezze az otthonában keletkezett károkat?

A környezetbarát NKM E-számla mindenkinek segítség

Az NKM számos áram- és földgázszolgáltatással kapcsolatos otthoni ügyintézési lehetőséget, környezetbarát szolgáltatást és rugalmas fizetési megoldást kínál több mint 4,5 millió ügyfele számára.

Hogyan lesz okos az éjszakai áram?

A fogyasztás befolyásolása jelentős eszköz lehet a jövőben a villamosenergia-rendszerek stabilitásának megteremtésére. Az okos technológiák terjedésével erre jelentős lehetőségek nyílnak a jövőben.

Az exportőrök az év végére várják Magyarországon a regenerálódást

Likviditás-fenntartásra, a kereskedelmi banki hitelezés fenntartására és az exportpiacokon való jelenlét stabilizálására alakított ki programokat az EXIM – mondta a Világgazdaságnak adott interjúban Jákli Gergely, a magyar exporthitel-ügynökség elnök-vezérigazgatója.

Hogyan lesz okos az éjszakai áram?

A fogyasztás befolyásolása jelentős eszköz lehet a jövőben a villamosenergia-rendszerek stabilitásának megteremtésére. Az okos technológiák terjedésével erre jelentős lehetőségek nyílnak a jövőben.

A Continental az utakra viszi a 3D-s kijelzőt

A Continental technológiai vállalat piacra dobja a sorozatgyártott autosztereoszkopikus 3D-technológiát alkalmazó kijelzőjét a HMC Genesis GV80 felső kategóriás változatában.
Világgazdaság Piactér