PR

A nagy műfű dilemma

Mai napig jól emlékszem az egyik gyerekkori táboromra. A helyszín éppen csak átadásra került. Gyönyörű épületek, érintetlen pázsit. „Akárcsak a Wembley stadionban” – mondtuk vicceskedve. Aztán ahogy teltek a napok és a több száz gyerek egyre többet járkált a frissen ültetett füvön, a Wembley-ből hamar egy harmadosztályú stadion látképe lett. Mire a tábor véget ért sajnos a frissen telepített fűből nem sok maradt.

A szektor, ahol igazán jól jött a járvány

Az idei év teljesítménye messze felülmúlja a várakozásokat az e-kereskedelemben. A járványhelyzet mérséklődése némileg visszafogta a lendületet, de piaci szakértők szerint még most is nagyobb fordulaton pörög a piac, mint az korábban várható volt.

Kamatmentes válságkezelő hitel az MFB Pontokon

Kamatmentes hitelt kaphatnak a mikro-, kis- és közepes vállalkozások az MFB Pontokon. Az uniós forrású Mikro-, Kis- és Középvállalkozások Technológiai Korszerűsítése Célú Hitelprogram júniustól a válság hatásainak kivédésére is szolgál, vagyis likviditás- és forgóeszköz finanszírozásra is felvehető a beruházási célok mellett nulla százalékos kamattal.

Van ok a derűlátásra

Minden idők legjobb márciusi forgalmát könyvelte el a Mapei Kft., amely az idei évet újabb rekordokkal zárhatja, az üzleti tervet máris felfelé kerekítették. Markovich Béla ügyvezető szerint nincs titok, többet kell adni, mint amit a vevők várnak.

A TV2 lett a legnézettebb csatorna Magyarországon

Immár hivatalos – a TV2 lett Magyarország legnézettebb csatornája 2020 első hat hónapjában: a Nielsen Közönségmérés adatai szerint a teljes napra vonatkozó 9,4 százalékos átlagos közönségarányával a TV2 lekörözte a konkurens csatornákat a 18-59 korcsoportot vizsgálva. A nézettségi adatok alapján: az első félévben az RTL Magyarország átlagos nézői részesedése teljes napon 21,7 százalék volt, míg a TV2 Csoport ennél 10 százalékkal magasabb átlagot ért el és 23,8-os nézői részesedéssel zárt.
Világgazdaság Piactér