Zöld út a legjobb ötleteknek: a dm pályázattal segíti a hazai vállalkozásokat

PR
Adott egy izgalmas új termék, de még nem jött el a várva várt áttörés? Hiányzik a kezdő lökés, amelynek segítségével az innovatív termékről beszél mindenki? A dm novemberben termékpályázatot hirdet, hogy így segítse a hazai kezdő vállalkozásokat: a kiválasztott termékek bekerülnek a dm polcaira.

A dm-nél a termékfejlesztés kiemelt terület, az irányt az influencerekkel történő együttműködések határozták meg az elmúlt gazdasági évben, s stratégiai fókuszt kapott a piachoz képest megkülönböztető termékkör kialakítása. Az innováció tovább folytatódik, hiszen novembertől dmStart! néven indított pályázatot a vállalat, hogy további egyedi termékek kerüljenek a szortimentbe.

A drogéria célja, hogy felkarolja az újonnan induló magyar vállalkozásokat, és még több izgalmas, innovatív terméket kínáljon polcain a vásárlóknak.

A felhívásra a magyarországi piacon már fellelhető vagy röviddel bevezetés előtt álló termékekkel, márkákkal jelentkezhetnek magyar tulajdonú cégek, amelyek szépségápolási, háztartási-vegyi áru, és bio élelmiszeripari területeken egyedi, innovatív termékeket gyártanak. Egy pályázó egyszerre akár több kategóriában és több termékkel is indulhat.

Fotó: dm

Pályázni www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon található jelentkezési űrlap kitöltésével és az elektronikusan elkészített pályázat feltöltésével lehet 2019. január végéig. A pályázatban be kell mutatni a termék fontos jellemzőit, összetevőit, a felhasználási területét, és hogy miben rejlik az egyedisége.

A pályázat két fordulóból áll:
  • a benyújtott anyagokat szakmai zsűri bírálja el,
  • majd az általuk kiválasztott cégeknek lehetőségük lesz egy személyes találkozón is bemutatni termékeiket.

Az elbírálásnál szempont a termék innovatív jellege, a dm-vásárlók igényeinek figyelembevétele, a termékek piacképessége és a fenntarthatósági szempontok.

Több ezer milliárd dollárt ér a világ száz legnagyobb cége

Az Apple vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listáját.

Egészségesebb irányba tolja az MNB a hitelboomot

A kkv-k esetében tavaly túlsúlyban volt a változó kamatozású hitelezés, ami jól mutatja, hogy szükség volt a finanszírozási kockázatokat csökkentő NHP Fix bevezetésére.
Világgazdaság Piactér