Kereskedelem

A magyar termékeket szeretjük, ha sikerül felismernünk őket

A lakosság mindenekelőtt az élelmiszerek esetében ragaszkodik a magyar áruhoz, közülük is külön kiemelve a hús- és hentesárut, a tejet és tejtermékeket, illetve a zöldség- és gyümölcsféléket. A megkérdezettek 52 százaléka, ha teheti, magyar terméket részesít előnyben – ezek a legfontosabb megállapításai az Ipsos válságkutatás-sorozatának.

A reklámokban is meg kell mutatni mennyit fogyaszt a mosógép

A jövőben minden az energiafogyasztásra vagy energiamegtakarításra vonatkozó szükséges információkat vagy a termék energiafogyasztási osztályát fel kell tüntetni a háztartási gépek műszaki tulajdonságait ismertető részében az Európai Parlament új rendelkezése szerint.

Tovább terjeszkedik a dm

A dm drogérialánc 2009. november 19-én legújabb, budaörsi üzlete nyitásával 254-re növelte üzleteinek számát Magyarországon. Az expanzió az ország egész területén töretlen.

515 vegyi anyagot kennek magukra a nők naponta

A nők a szépségápolás során átlagosan 515 különböző anyagot kennek az arcukra és a testükre naponta. Átlagosan 13 kozmetikai terméket használnak naponta, ezek nagy része több mint 20 összetevőből áll.
Világgazdaság Piactér