Pénzügyi Szolgáltatók

Zavaros banki helyzet – Az EU szakértői sem értik a rendszert

Az Európai Bizottság közzétette a lakossági banki szolgáltatások minőségével kapcsolatos felmérésének eredményeit. Mint kiderült, a banki költségek számítása olyan bonyolult, hogy a vizsgálatot végző szakértőknek az esetek több mint felében további tájékoztatásra volt szükségük az eligazodáshoz. Meglena Kuneva fogyasztóvédelemért felelős biztos szerint a rendszer átláthatatlan, így szinte lehetetlen a szolgáltatások összehasonlítása.

Az Allianz Bank is aláírta a magatartási kódexet

Az Allianz Bank is aláírta szeptember 23-ával a lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek Magatartási Kódexét - közölte a hitelintézet csütörtökön az MTI-vel.

Miért nem köthet új szerződéseket a Wabard? - Részletek

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (Felügyelet) mai határozatában 2009. szeptember 25-től visszavonásig felfüggesztette a Wabard Biztosító Zrt. (Wabard) kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb), casco és hazai, illetve nemzetközi közúti árufuvarozók felelősségbiztosítási termékeinek terjesztését. A határozat a biztosítónál lefolytatott vizsgálat, illetve a Felügyelet rendelkezésére bocsátott adatok alapján született meg.

Közel kétmilliárdos bírság a bankközi jutalékok miatt

A magyar bankok a Visa és a Mastercard kártyákra egyaránt érvényes, mindkét társaság esetében azonos mértékű bankközi jutalékot állapítottak meg, ami alkalmas a piaci verseny korlátozására – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal.

Lassan terjed a csip a bankkártyáknál

Bár a csaknem félmilliárd forintos kárérték fele a hamisított kártyák használatából ered a hazai bankkártyaüzletágban, a hazai hitelintézetek nem állnak jól az Egységes Euró Fizetési Övezet (SEPA) által szorgalmazott EMV csiptechnológia bevezetése terén – állapítja meg a Magyar Nemzeti Bank bankkártya-visszaélésekről szóló összegzése.
Világgazdaság Piactér