Publicisztika

Iparpolitika a „jó munkahelyekért”

Mind a fejlett, mind a fejlődő országok nagyvárosaiban a technológiai és a gazdasági tényezők kombinációja fejlett termelési szegmenst hozott létre.

Példányszámok és hazugságok

A balliberális műhelyekhez képest a MediaWorks szerkesztőségei sokkal jobban teljesítenek. Pauska Zsolt publicisztikája.

Kétezer éves mesterséges intelligencia

A fő veszélyforrás a robotoknál és a mesterséges intelligenciánál nem maga a rendszer lesz, hanem egy másik ember, aki manipulálni akarja a programot.

Kimerülő munkaerőpiaci tartalékok

A nők foglalkoztatásának növelését előmozdítják a családi és munkahelyi kötelezettségek összehangolását segítő intézkedések.

Rákellenes nap – hol tartunk?

A daganatos megbetegedések közül Magyarországon a tüdőrák időbeni felismerése és kezelése az egyik legnehezebb népegészségügyi probléma.

Ezt az átalakulást nem kell automatizálni

Szélesebb rétegekre kiterjedő jólétet érhetünk el az olyan MI-fejlesztésekkel, amelyek új, termelékenységet erősítő feladatköröket hoznak létre az embereknek.

Beérett idő

Nincs értelme az emberek gyötrésének azzal, hogy félévente a szervezetüknek át kell állnia egy-egy órányi időváltoztatásra. Vélemény.
Világgazdaság Piactér