Reklám és Média

Trump móresre tanítja a CNN-t

Bíróságon dől el, hogy az AT&T és a Time Warner fúziója vagy annak megakadályozása szolgálja-e jobban az amerikai fogyasztók érdekeit.

Rég nem látott sikerek a magyar filmeknél

A hétvégén átlépte a magyar filmek idei nézettsége az egymillió főt. A magyar alkotások 2008 óta nem látott magas nézőszámát nyereményjátékkal ünnepelte a Magyar Nemzeti Filmalap és a Cinema City Magyarország.

Ismeretterjesztő filmeket és rádiós műsorokat támogat az NMHH

Kilenc ismeretterjesztő film elkészítését összesen 78,8 millió forinttal, huszonnyolc rádiós hírműsor és közérdekű szolgáltató magazinműsor elkészítését pedig összesen 74,6 millió forinttal támogatja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.

Előkelő helyen a reklámköltés terén hazánk

A teljes média- és reklámköltés 14 százalékos növekedése és az on­line szegmens bővülése ismét dobogós helyre repítette Magyarországot a régiós reklámpiaci rangsorban.

Helyi médiumokat támogat a Médiatanács

Hat kisközösségi és kilenc közösségi médiumot támogat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa, amely burkolt reklámok miatt bírságot is kiszabott.

Világgazdaság Piactér