Vélemény

Márkakommunikáció a koronavírus idején

A közösen átélt krízis olyan összekötő kapocs lehet, amelyre még sokáig emlékezni fognak a fogyasztók, de ehhez ügyesen és méltányosan kell felhasználni a kínálkozó lehetőségeket. Vélemény.

Sikeres vállalkozási minták a járvány után

A gyorsan változó körülmények között a sikeres vállalati működéshez nem elég a hibák kijavítására törekedni, a korábbi problémákat előidéző szemléletmódot, gondolkodási sablonokat is meg kell változtatni. Vélemény.

Porból lett siker

A három órán belüli maraton éppúgy szerepel Seres Attila bakancslistáján, mint a Scitec ügyvezetőjeként a táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos társadalmi szemléletformálás.

Zöldtető alá hozta a Siemenst

Az „együtt”, az „egészséges fejlődés” és a „rendesen” célokkal vette át éppen tíz éve a Siemens Magyarország elnök-vezérigazgatói székét a több országot megtapasztalt Dale A. Martin.

A német róka fogta csuka

Az elmúlt hetekben a németek ismét sokkolták a pénzügyi világot. Vélemény.
Világgazdaság Piactér