Publicisztika

Az emberközpontú növekedés felé

Az egyes országok polgáraiknak a munka világára történő jobb felkészítésével tudják a leghatékonyabb módon erősíteni a gazdasági növekedést.

Túlfűtöttség, vagy mégsem?

Az elmúlt évek kirobbanó bérnövekedése mögött döntően az akut munkaerőhiány áll, amely az egész régióban tapasztalható.

Érvek a karbonvám mellett

A dekarbonizáció alapvető akadálya az a paradoxon, hogy a végső fogyasztói szinten a költségek jelentéktelenek, ám egy adott cég számára jelentősek.

Hallgattassék meg a másik fél is!

Minden tisztességes eljárásnak, vitának az az alapja, hogy ne csak az egyik, hanem mindkét felet hallgassák meg! Vélemény.

Iparpolitika a „jó munkahelyekért”

Mind a fejlett, mind a fejlődő országok nagyvárosaiban a technológiai és a gazdasági tényezők kombinációja fejlett termelési szegmenst hozott létre.

Példányszámok és hazugságok

A balliberális műhelyekhez képest a MediaWorks szerkesztőségei sokkal jobban teljesítenek. Pauska Zsolt publicisztikája.
Világgazdaság Piactér