Publicisztika

Az Y generáció nemcsak lehetőség, hanem kockázat is

Az új generációk nemcsak mint fogyasztók, de mint munkavállalók is kockázati tényezőként jelennek meg a cégvezetők előtt – véli Robert Stöllinger, a KPMG Magyarország vezérigazgatója.

A jövő versenyképes Magyarországa

A jövő versenyképes Magyarországát elsősorban a humán erőforrás fejlesztésére kell alapozni – véli Bartha Attila, az MTA Társadalomtudományi Kutatóközpont kutatója.

A nélkülözhetetlen 3I

Az infokommunikációs technológiák fejlődése a korábbi, lineáris fejlődésből exponenciális gyorsulásba váltott – véli Alföldi István, az NJSZT ügyvezető igazgatója.

Apadó EU-támogatások – az aranykor vége?

Látnunk kell, hogy ebben az EU-költségvetési forgatókönyvben egyetlen EU-tagállam számára sincsenek politikai jellegű feltételek vagy büntető forrásmegvonások – véli Bartha Attila, az MTA PTI kutatója.

1
Világgazdaság Piactér