Magyar vállalatok

Mobilon is keressük az akciókat

A vásárlók jelentős része akár több mint egy tucat webboltot is felkeres Black Friday-akciók után kutatva, a többség már okostelefonon és tableten böngészik.

Eljöhet a digitális pékségek ideje

Egy átlagos magyar pékség 27 millió forintot spórolhat évente a PrO4Bake fejlesztés bevezetésével, amelyet az Európai Innovációs és Technológiai Intézet jelölt az idei díjára.

Elbukta a főváros a reklámtendert

Százmilliós bírsággal és a BKV–BKK törvénysértését megállapító ítélettel zárult a budapesti tömegközlekedés reklámhelyeinek értékesítésére kiírt eljárás.

Dúskál a pénzben a DH

Idén hárommilliárd forint körüli készpénzállomány gyűlik fel a Duna House-nál.
Világgazdaság Piactér