Telekommunikáció

Folytatódik növekedés a UPC-nél

A UPC Magyarország 5,6 százalékos árbevétel-növekedést ért el a 2018-as üzleti évben, amely az erőteljes hálózatfejlesztési tevékenységgel támogatott lakossági és üzleti vezetékes-, valamint mobilszolgáltatásoknak köszönhető – tájékoztatott közleményében a vállalat.

A UPC-nél ezzel folytatódik az immáron 5 éve tartó kimagaslóan sikeres pénzügyi eredménysorozat. A mobil, internet és televíziós kínálat megújítása jelentős lendületet adott mind a vezetékes, mind a mobil előfizetések növekedéséhez. A folyamatos beruházások és hálózatfejlesztési aktivitások eredményeképpen országszerte már 1,83 millió háztartásban érhetők el a UPC szupergyors hálózatán az innovatív szélessávú szolgáltatások – írják.

2018 legfontosabb üzleti eredményei

A vezetékes és mobil előfizetések összesített száma tavaly meghaladta a 2 173 300-at – ez éves szinten 109 200-as növekedést jelent. A lakossági és üzleti előfizetők száma több mint 869 300, amely 18 700-zal magasabb, mint a 2017-es záró adat.

Fotó: AFP

A nagysebességű internet előfizetések mennyisége 30 ezres növekedéssel megközelítette a 694 400-at, miközben a digitális szolgáltatások iránti jelentős érdeklődésnek köszönhetően a televíziós előfizetések száma meghaladta a 691 900-at, így közel 8 800-zal bővült az előző év hasonló időszakához képest.

A vezetékes telefon szolgáltatások terén is növekedést ért el a UPC: egy év alatt 49 100 új vonalat értékesítettek, és ezzel összesen 677 100 lett ezen előfizetések száma.

2 173 300 előfizetés és 869 300 ügyfél 2018 negyedik negyedévében a UPC-nél
Fotó: UPC

Töretlen volt a növekedés a mobil szolgáltatásoknál is: itt 21 500 új előfizetés talált gazdára, így összesítésben már 109 900 a UPC-s mobil előfizetések mennyisége.

A tavalyi évben összesen 16,9 milliárd forintot fordított beruházásokra a UPC, és így már az ország 356 településén, 1,83 millió háztartásban élvezhetik az ügyfelek a szolgáltató szupergyors szélessávú hálózatának előnyeit.

Az erős, 5,6 százalékos árbevétel-növekedés elsősorban a dinamikus hálózatfejlesztéseknek, valamint a mobil- és az üzleti szolgáltatások stabil teljesítményének köszönhető. Az egész évben kiemelkedően eredményes készülék-értékesítés pedig a meglévő ügyfélbázis területén járult hozzá a növekedéshez.

bevétel 2018 UPC
Kapcsolódó cikkek