Az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) minden évben egy nagyszabású díjátadó esemény keretein belül hirdeti ki az adott időszakban példamutatónak ítélt szakmai projektjeit. A brit szervezet Európa-szerte figyeli az iparág előremutató megoldásait, melyek közül 2020-ban egyértelműen a járványügyi helyzet ellenére is kiválóan teljesítő, kreatív projekteket részesítették előnyben.
A Seyu alkalmazása augusztusban debütált az Egyesült Királyság egyik legnépszerűbb rögbi klubjánál, a coventry-i székhelyű Wasps csapatánál.
Az együttműködés során az applikáción keresztül beérkezett fotókat a Wasps óriáskivetítőjén, valamint a közvetítésben is jól látható LED falon jelenítették meg, egy új, virtuális élményt adva ezzel több ezer, az otthonába kényszerült elhivatott szurkolónak.
A kampány ideje alatt a megosztott szurkolói fotók több mint 1,4 millió megjelenést értek el a közösségi médiában, amivel a klub extra figyelmet és kézzelfogható üzleti értéket generált a projektet szponzoráló telekommunikációs partnerének.
Spanyolországban is felfigyeltek a megoldásra
A Magyarországon már több mint 200 eseményen bizonyított (Telekom Veszprém, MOL Fehérvár FC, Újpest FC, DVSC) cég a nemzetközi piacon is egyre aktívabb tevékenységet folytat.
A most díjazott brit projekt mellett olyan partnerekkel működnek együtt, mint a spanyol Leganés, Celta Vigo, Real Valladolid és Real Sociedad csapata, valamint állandó az érdeklődés a többi európai topligában versenyző klubtól is.