Az anyacég azonban két éve meghirdette az európai finomítás és értékesítés visszafogását (a kutatás és a termelés növelése javára), ennek jegyében pedig már több országban megvált benzinkút-hálózatától. Folyamatosak a találgatások az egyébként is költségcsökkentésre kényszerült magyaroroszági érdekeltség sorsával kapcsolatban is.
„Nincs olyan terv, amely szerint az OMV értékesítené magyarországi töltőállomás-hálózatát. A magyar piac stratégiai fontossággal bír, ahol az OMV – a schwechati finomító közelsége miatt – meg tudja valósítani az integrált értéklánc koncepcióját” – válaszolt a lapunknak Wilfried Gepp. Az OMV Hungária Kft-nek jelenleg 177 töltőállomása működik, e szám az év végére 170 körülire csökken.
Ami a költségcsökkentést illeti, a töltőállomások nyitva tartásának korlátozása például egyértelműen eredményes volt. Az intézkedés csak az egyébként is kis éjszakai forgalmú töltőállomásokat érintette, így a vásárlói elégedettség nem csökkent, az üzemeltetési költségek viszont igen.
A takarékoskodás folytatódik, de csak ott faragnak le a kiadásokból, ahol ennek köszönhetően ésszerűbbé válik a cég gazdálkodása, viszont a szolgáltatás színvonala nem kerül veszélybe. „Beruházásokra is készek vagyunk, ha arra van szükség a szolgáltatások színvonalának emeléséhez. Erre jó példa, hogy augusztus végéig 75 nemzeti dohánybolt kezdte meg a működését töltőállomásainkon” – mondta az igazgató.
A szabályozásra az OMV nem nehézségként tekint, hanem olyan körülményként, amelyhez alkalmazkodni kell. „Ez a szemlélet az OMV valamennyi piacára érvényes” – szögezte le Gepp.
A szabályozásra az OMV nem nehézségként tekint, hanem olyan körülményként, amelyhez alkalmazkodni kell. „Ez a szemlélet az OMV valamennyi piacára érvényes” – szögezte le Gepp. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.