Átméretezi Big Mac választékát a McDonald’s: az amerikai lánc Grand Mac néven már-már átharaphatatlanul nagy hamburgert dob a piacra, plusz 15 dekagramm marhahússal és még két szelet sajttal turbózzák fel a legendás a Big Mac-et, valamint a zsemle méretén is puffasztanak valamennyit. Egy kisebb változatot is beillesztenek a kínálatba, a nagy „testvérből” kispórolnak egy pogácsát, egyéb módon azonban nem csökkentik az új Mac Jr. élvezeti értékét.
A cég gasztronómiai dizájnerei elé célul tűzték ki, hogy a félkezes hamburgert tervezzenek, amit menet közben is biztonsággal lehet fogyasztani. Átszámolva 1340 illetve 660 forintba kerül a két újdonság.
Tesztközönségnek az ohiói Columbus és a texasi Dallas és Fort Worth városát jelölte ki a cégvezetés - értesült a Columbus Business First. A lap megjegyzi, hogy a gyorséttermek körében bevett szokás a választék időnkénti felfrissítése, a tradicionális termékek egyéni ízekkel való megspékelésével ugyanis új fogyasztókat tudnak elérni.
A Big Mac-hez azonban eddig nem nyúltak, a jövőre 50. születésnapján ünneplő hamburger a világ minden táján ugyanazokat az összetevőket tartalmazza, a globalizáció egyik jelképének is tekinthető. Nem is szólva arról, hogy a Big Mac ára alapján összevethetőek az egyes országokban a keresetek, és megtudható, hogy a dollárhoz képest mennyit ér a helyi fizetőeszköz. A módszert a The Economist dolgozta ki és alkalmazza. A Big Mac indexet az idén hozzák nyilvánosságra harmincadik alkalommal. Igaz, külföldön a Big Mac eddig sem volt érinthetetlen, Japánban például megpróbálkoztak annak „Giga” néven futó óriásváltozatával. Az amerikai piacon a McDonald''s most már kénytelen engedni a hagyománytiszteletből, főként a folytonos megújulást hirdető konkurencia előretörése miatt. A reggelire szervírozott szendvicsek például tavaly óta már egész nap kaphatóak, ezt például díjazták is a vásárlók. Jobbára ennek köszönhető, hogy az egy boltra vetített átlagos forgalom a tavalyi záró negyedévben 5,7 százalékkal nőni tudott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.