Új hirdetési piacon az Inform Média
A csoportot immár működtető, Print és Online Piac Kft.-ben a tőkeemelés révén 90 százalék fölé emelte részesedését a két fővárosi (Budapesti Piac, Budapesti Újság City) és a Pest megyei (Budapesti Piac Plusz) lapban, valamint a közös internetes portálban.
„A nyomtatott sajtó piacán a válságban is leginkább az ingyenes helyi lapok őrizték meg hirdetési hatékonyságukat” – mondta Szabó Miklós, az Inform Média cégvezetője, aki a jövőben Hegedüs István lapalapító társa lesz a közös cég ügyvezetésében. Az 1992-ben alapított Budapesti Piac lapcsoport többségi tulajdonának megszerzésével az Inform Média teljes lefedettségű, országos hálózattá egészítette ki a 2009-ben megvásárolt Szuperinfó franchise rendszert.
Ennek megfelelően, olvasottság tekintetében országos léptékű, mintegy hárommillió fős tömegelérést tud biztosítani a hirdetők részére a megerősített budapesti jelenléttel rendelkező Inform Média.