Manager Magazin

Finom fogások igen, önsanyargatás nem

A diétában nincs helye az önsanyargatásnak és a lemondásnak – vallja Tomán Szabina, aki brandjével már a határon túl is terjeszkedik.

Tomán Szabina pályafutását a kifutón kezdte, majd első gyermekének megszületése után rátalált a fehérjedús diétára, amely segített neki 30 kilótól megszabadulni. Ezután Toman Diet néven elkezdte forgalmazni az általa használt fehérjediétát Magyarországon, majd 2016-ra kiépítette saját brandjét, amely már komplex szolgáltatást nyújt. Második gyermeke január végén született. Tomán Szabina a Manager Magazinnak hangsúlyozta, hogy a várandósság és a szoptatási időszak alatt nem szabad diétázni, és mindenképpen oda kell figyelni a napi ötszöri étkezésre, a megfelelő rost-, vitamin- és ásványianyagbevitelre. Ő ez idő alatt igyekezett elhagyni a fehér cukrot és a lisztet, de azért elcsábult nyáron egy-egy fagyira.

A legnehezebb feladatot az jelentette, hogy megtaláljam az első osztályú termékeket és a legjobb gyártót, mindezt Európában. Elsődleges szempont volt, hogy előbbiek mindenben megfeleljenek a minőségi előírásoknak

– mondta a modell, aki miután lefogyott 30 kilót ezzel a módszerrel, szinte azonnal tudta, megtalálta a piaci rést. „Az ihletet főleg az adta, hogy a fogyásom után a barátnőim egyre kértek, segítsek nekik is megszabadulni a kilóktól. Jól tudom, milyen sikerélményt jelent ez, szerettem volna másoknak is átadni” – tette hozzá Tomán Szabina. Már az első hetekben rájött, megtalálta azt, amivel foglalkozni szeretne. Ebből a felismerésből jött azután az elhatározás, hogy ebből akár egy vállalkozást is elindíthatna, de szavai szerint az anyagi szempontok másodlagosak voltak a sikerélmény mellett.

A Toman Diet személyre szabott életmódprogram, amelyben képzett tanácsadók segítenek a fogyni vágyóknak, hogy elérjék céljukat. Ez a fehérjediéta abban különbözik az eddig ismertektől, hogy rendkívül változatos étrendet, több mint nyolcvanféle ízt kínál – a levesektől a snackeken át egészen a desszertekig. A teljes körű szolgáltatás része, hogy dietetikus, belgyógyász és mentálhigiénés szakemberek is felügyelik a programot – hangsúlyozta Tomán Szabina. A fogyás sikere szerinte abban rejlik, hogy termékeik a megszokott diétás élelmiszerek helyett valódi, ízletes ételek, amelyek segítenek az új, egészséges életmódra való átállásban. A programban nincs helye az önsanyargatásnak és a lemondásnak – emelte ki a kétgyermekes édesanya.

Természetesen a testmozgás – a többi életmódprogramhoz hasonlóan – Tomán Szabina diétája mellett is igen hasznos: ha sikerül becsempészni a hétköznapokba több aktivitást, legyen az egy jógaóra vagy akár egy buszmegállónyi séta, az mindenképpen előnyös. Mivel a programjuk személyre szabott, nem kötelező a sport, az eredmény anélkül is garantált – vallja a modell, de azért hozzátette, több mozgással ötvözve a fogyás még gyorsabb és hatékonyabb lehet.

Magyarországon 2017-re – egy év alatt – megduplázták franchise-boltjaik számát, jelenleg 26 értékesítési ponttal üzemelnek, nettó árbevételük pedig 221 millió forintról 452 millióra nőtt. Tomán Szabina kiemelte, eddig már több mint 5000 vendégnek segítettek az életmódváltásban, de nem állnak meg ennyinél: az első külföldi master franchise partnerük 2017 szeptemberében Bukarestben nyitott üzletet és indította el a programot, az idén pedig Ausztriában és Németországban terveznek terjeszkedni.

A cikk a Manager Magazin májusi számában jelent meg

(Finom fogások igen, önsanyargatás nem)

Manager Magazin – HU

fogyás Manager Magazin szépségipar Tomán Szabina