A kertészkedés rajongói számára indít új felületet az eMAG a bolt a boltban koncepció jegyében – derül ki a webáruház szerdai közleményéből. A felületen kerti szerszámoktól kezdve a kültéri bútorokon, úszómedencéken, grillsütőkön, függőágyakon át a hintákig számos terméket találhatnak a vásárlók.

The,Logo,Sign,Of,Emag,Online,Retail,Shop,Store,In
kertészetben erősít az eMAG
Kertészetben erősít az eMAG / Fotó: Shutterstock

 Mint írják 

az eMAG és Marketplace partnerei által forgalmazott több mint 100 ezres kertitermék-választékot a Kerti bolt menüpont alatt lehet megtalálni.

Ennyit költenek kertészeti termékekre az eMAG vásárlói

A közleményből az is kiderül, hogy a webáruházban a május a legforgalmasabb a kertészeti és kerti termékek rendelését tekintve, és azok átlagos összege valamivel több mint 24 ezer forint. Kerti bútorokra még ennél is többet, 36 ezer forintot költenek rendelésenként a vásárlók. 

Ez azonban még minidig eltörpül a kerti tárolókra költött 99 ezer forintos átlag mellett.

A magyar vásárlók által legkeresettebb kertészeti termékek az elektromos fűnyírók, a láncfűrészek, a kerti napernyők és pavilonok, a kerti székek, függőágyak és hinták, a kerti szerszámok, kerti gépek kiegészítői, valamint a növényvédő és ápolószerek, kerti locsolók, szivattyúk és az öntözés más kiegészítői. Az elmúlt szezonban a legtöbb kerti terméket Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén, Bács-Kiskun és Hajdú-Bihar vármegyékből rendelték az eMAG-tól.

Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője elmondta, hogy a Kerti Bolttal a hobbikertészeket és a kertészkedést üzletként művelőket is szeretnék megcélozni.