Telekommunikáció

Nem áll le a bővítéssel a magyar kötődésű IT-cég

Az idei évtől kezdődően több globális funkciót is Budapestről lát el, ezért tíz százalékos bővülést tervez és várhatóan a jövő év elejére átlépi a félezres munkavállalói létszámot Magyarországon a LogMeIn. Amellett, hogy továbbra is itthon fejleszti legfontosabb távoli elérést, webes kommunikációt és jelszókezelést segítő szoftvereit, ide került a belső pénzügyi folyamatokat menedzselő ágazat és a felhőalapú telefonszolgáltatást nyújtó Jive termék ügyfélszolgálati feladataira is külön csapat épült.

Az idei évtől kezdődően több globális funkciót is Budapestről lát el, ezért tíz százalékos bővülést tervez és várhatóan a jövő év elejére átlépi a félezres munkavállalói létszámot Magyarországon a LogMeIn. Amellett, hogy továbbra is itthon fejleszti legfontosabb távoli elérést, webes kommunikációt és jelszókezelést segítő szoftvereit, ide került a belső pénzügyi folyamatokat menedzselő ágazat és a felhőalapú telefonszolgáltatást nyújtó Jive termék ügyfélszolgálati feladataira is külön csapat épült.

A LogMeIn Magyarországról indult útjára, mára négy kontinensen, két tucat irodával működik és a világ 10 legbefolyásosabb szoftveres szolgáltatócége (SaaS) között tartják számon.

A vállalat éves árbevétele tavaly átlépte az 1,2 milliárd dollárt és a további fejlődés érdekében 2020 elejéig 10 százalékos bővülést tervez a budapesti és szegedi irodákban.

Fotó: MTI/Kallos Bea

Magyarország a cég alapítása óta fontos szerepet tölt be a termékfejlesztésben, az idei év elejéig a hazai irodák 90 százalékban IT szakembereket foglalkoztattak, akik a cég zászlóshajójának számító szoftvereken dolgoztak. A legfontosabb itthon fejlesztett szoftveres megoldások a komplett online identitást és jelszavakat kezelő LastPass, a távoli elérést és távoli támogatást lehetővé tévő LogMeIn Pro és Central, valamit az ügyfélszolgálati munkát gépi tanulással segítő Bold360. A frissen meghirdetett pozíciók jelentős részben ezeknek a termékeknek a fejlődését hivatottak támogatni.

A cég elindította globális márkaerősítő kampányát a nagyobb irodáinak otthont országokban, így Magyarországon is.

A kitűzött célok eléréséhez korábban szokatlan csatornákat is felhasználtak: első körben a LogMeIn által kínált fejlesztői lehetőségeket bemutató plakátokkal találkozhattak a budapesti járókelők, a második fázisban pedig egy virtuális online irodabejárásra invitálják az érdeklődőket a logmeinlife.hu oldalon, ahol a nyitott pozíciókról is friss információk érhetők el.

LogMeIn IT
Kapcsolódó cikkek