Fresh Corner

Higiéniát és gasztronómiai élményt várnak el az utazók

A pandémia hatására a fogyasztói elvárások megváltoztak: a magyarok mintegy háromnegyede itthon utazik az idén.
2021.07.07. 11:11 Olvasási idő: 3 perc

Étteremláncot vesz a Mol

A fogyasztói szolgáltatások fejlesztése érdekében a magyar olajtársaság megvásárolja a magyarországi Marché éttermeket működtető vállalatot.
2021.03.11. 10:31 Olvasási idő: 0 perc

Olajozottan szállíthatja a nyereséget a Mol

A körülményekhez képest jó negyedéves jelentésre számítanak az elemzők a Mol­tól.
2021.02.12. 13:15 Olvasási idő: 0 perc

Nem fogták vissza beruházásaikat a Mol versenytársai

Vártnál jobb negyedéves számokkal lepte meg a piacot az osztrák és a lengyel olajcég.
2021.02.04. 11:53 Olvasási idő: 0 perc

Már a régió vezető kávézólánca a Mol

A tervek szerint még az idén 961 Fresh Cornerünk lesz a régióban –  mondta a Világgazdaságnak Orosz András, a Mol Magyarország kiskereskedelmi igazgatója.
2020.10.13. 13:10 Olvasási idő: 0 perc

Növeli a nem üzemanyag-bevételeket a MOL

A regionális olajvállalatoknak újra kell pozicionálniuk saját magukat, mert az elektromos hajtás, illetve az önvezető autózás terjedésével megváltozhat az üzemanyagok iránti kereslet – nyilatkozta a MOL-csoport Fogyasztói Szolgáltatások ügyvezető igazgatója.
2018.06.21. 19:44 Olvasási idő: 0 perc