Magyar gazdaság

Növeli a nem üzemanyag-bevételeket a MOL

A regionális olajvállalatoknak újra kell pozicionálniuk saját magukat, mert az elektromos hajtás, illetve az önvezető autózás terjedésével megváltozhat az üzemanyagok iránti kereslet – nyilatkozta a MOL-csoport Fogyasztói Szolgáltatások ügyvezető igazgatója.

A MOL fogyasztói szolgáltatások részlegének nyeresége idén 12 százalékkal emelkedhet annak köszönhetően, hogy a társaságnál emelkednek a nem üzemanyagból származó bevételek. „Ilyen területnek számítanak a Fresh Corner-üzletek, az autómegosztás és az ásványvíz-palackozás” – mondta Ratatics Péter, a MOL-csoport Fogyasztói Szolgáltatások ügyvezető igazgatója a Bloombergnek.

Fotó: MW Fotó: Móricz-Sabján Simon

Szerinte a regionális olajvállalatoknak újra kell pozicionálniuk saját magukat, mert az elektromos hajtás, illetve az önvezető autózás terjedésével megváltozhat az üzemanyagok iránti kereslet. „Új képességekre van szükségünk, ezért számos olyan dolgot kell megvizsgálnunk, amit a múltban nem tettünk meg” – fűzte hozzá. A társaság nyáron értékeli, hogy kiterjessze-e a MOL Limo szolgáltatást Prágában, Pozsonyban, Belgrádban és Zágrábban.

Az ügyvezető igazgató elmondta, hogy a MOL érdeklődik új töltőállomások vásárlása iránt, mert az segíti az éves profitcélok elérését.

Fresh Corner Mol
Kapcsolódó cikkek