márkaépítés

Százmillióért építhetik a "Magyarország márkát"

Nyílt közbeszerzési pályázatokat ír ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív ügynökségek számára: külföldön Magyarország márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utak népszerűsítésére.

Olasz óriáscég építi fel Tóth Bori új márkáját

Jelentős összeggel száll be a magyar divatiparba egy olasz tulajdonban lévő pénzügyi befektetői csoport, amely egy új divatmárkát kíván felépíteni és ehhez egy magyar divattervezőt, Tóth Borit nyerték meg. A beruházás első szakaszának az érteke meghaladja a 100 millió forintot.

A legújabb márka: BGYH Zrt.

Márkaügynökséget kért fel a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. A budapesti fürdőket, többek között a Széchenyi, a Gellért, a Rudas gyógyfürdőket, valamint a budapesti strandfürdőket működtető Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vállalat-megújítási programba kezdett. A Ferenci Tibor által irányított cég új, egységes márkájának megalkotásához a B&P Social Branding márkaügynökséget kérte fel - áll a társaság közleményében.
1
Világgazdaság Piactér