Telekommunikáció

Megszólalt a UPC a médiahatósági bírság ügyében

A határozattal kapcsolatos Kúria döntést a UPC Magyarország tudomásul veszi és a határozatnak megfelelően jár el.

A szóban forgó, 2017-es ügyben a UPC Magyarország valós ügyféligény alapján arra a gyakorlati problémára kívánt megoldást találni, hogy a határozott idejű szerződéssel rendelkező ügyfelek a legelőnyösebb módon tudjanak szerződést módosítani, amellett, hogy a szolgáltatóval szembeni csalás lehetőséget minimalizálja – írja a szolgáltató a Világgazdasághoz eljuttatott közleményében.

Fotó: VG

Mint fogalmaznak, a UPC Magyarország minden esetben a vonatkozó jogszabályokat tiszteletben tartva és azoknak megfelelően folytatja üzleti tevékenységét.

A határozattal kapcsolatos Kúria döntést a UPC Magyarország tudomásul veszi és a határozatnak megfelelően jár el – írják közleményükben.

Ahogyan arról hétfőn beszámoltunk, a Kúria helyben hagyta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határozatát, melyben 20 millió forintos bírságot szabott ki a UPC Magyarország Kft.-re, mivel a társaság jogszerűtlen összegeket követelt 2017-ben az előfizetőitől a határozott idejű szerződések felmondásakor.

UPC Magyarország bírság Kúria
Kapcsolódó cikkek