hírnév

A hírnév, és annak üzleti hatásai... avagy semmiből celebet...

Időpont: 2012. július 5., 8.30-12.00 óráig Helyszín: Hotel Silver Resort****superior 8230. Balatonfüred, Zákonyi F. u. 4.
2012.06.22. 11:14 Olvasási idő: 0 perc

Bérestől a Vodafone-ig - Íme, a kedvenc cégeink

A legjobb hírnévvel rendelkező hazai távközlési cég a Vodafone, az elektronika területén pedig a komáromi Nokia megítélése a legjobb. Az egészséggazdaság szektorban kimagaslik a Béres, míg a bankok és biztosítók mezőnyében a CIB került a ranglista élére – derül ki a B&P Braun & Partners Reputation Rating kutatásából.
2011.05.05. 10:48 Olvasási idő: 0 perc

Szabotázs, könnyelmű e-mailek: ezektől tarthatnak a cégvezetők

A Weber Shandwick és az Economist Intelligence Unit nemzetközi vállalatvezetők körében felmérést végzett arról, hogy az internet hogyan befolyásolja a cégek hírnevét világszerte. A Kockázatos üzlet: az online hírnév (www.online-reputations.com) című kutatásból kiderül: a felsővezetők 67 százaléka szerint cégük hírnevét veszély fenyegeti az online szféra felől. Leginkább az alkalmazottak szabotázsakciójától és a téves címre küldött e-mailektől tartanak.
2010.03.26. 14:17 Olvasási idő: 0 perc

A leghíresebb magyarországi vállalatok - Lista!

Elkészült a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsora - a B&P BrandAktív az elmúlt két hónapban a nemzetközi gyakorlatot követve megvizsgálta és megmérte 40 vezető hazai cég társadalmi megítélését. A Reputation Rating 2009 dobogós helyein az Audi Hungária, a GE és a Vodafone végzett.
2009.08.07. 12:01 Olvasási idő: 0 perc

Melyek a legmegbízhatóbb bankok? Vállalatvezetők megmondják

A Weber Shandwick és a Figyelő megbízásából a Szonda Ipsos által -Magyarországon először - elvégzett kutatás a hírnév szerepét vizsgálta a vállalatok életében, illetve a cégvezetők tapasztalatait a vállalat reputációját érintő események kezelésében.
2008.09.23. 10:28 Olvasási idő: 0 perc

"Magyarországon nem szoktak bocsánatot kérni a vezetők"

Míg Nyugat-Európában a reputáció menedzsment, vagyis a cég hírnevének őrzése és ápolása a stratégia fontos része, addig hazánkban még akadnak nehézségek ezen a téren. A cégek nem mindig kezelik megfelelően a válsághelyzeteket és nem szokás a bocsánatkérés.
2008.09.22. 15:18 Olvasási idő: 0 perc