sajátmárkás

Az Apple saját márkás boltokkal is megveti a lábát Indiában

Az Apple megnyitotta az első indiai üzletét.
2023.04.18. 21:44 Olvasási idő: 4 perc

Rajongunk a húsért, sörért és sajtért

A magyarok 18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak 2018-ban a hazai kiskereskedelemben.
2019.01.30. 13:56 Olvasási idő: 0 perc

Ismét feltörekvőben a sajátmárkás termékek piaca

Hazánkban tavaly 1 százalékpontot nőtt a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, a vegyi áruk piacán pedig továbbra is erősebbek a gyártói márkák.
2018.03.13. 12:14 Olvasási idő: 0 perc

Kiderült: ebben és ennyivel olcsóbbak a hazai diszkontok

A tavalyi évhez képest több változás is történt a diszkont csatornában – állítja a GfK Hungária 2012. évi diszkontokról szóló tanulmánya. Egyre homogénebbé válik a láncok termékkínálata, miközben a legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki. A márkatermékek – néhány kivételtől eltekintve – továbbra sem tudtak érdemben terjeszkedni a diszkontok polcain.
2012.11.29. 12:44 Olvasási idő: 0 perc

Sajátmárkás termékekkel erősít a Praktiker

Stratégiai szerepet szán a jövőben a saját márkás termékeinek a magyar piacon a Praktiker. A korábbiak helyét a már meglévő Budget és újként a Praktiker, mint saját márka veszi át. A döntés célja a racionalizálás és a Praktiker márka erősítése.
2012.06.20. 09:48 Olvasási idő: 0 perc

A szupermarketes pezsgők legyőzték a "nagyokat"

A Which? brit fogyasztóvédelmi magazin a karácsonyi szezon kezdetével tesztelte a szigetországban kapható néhány népszerű pezsgőmárkát.
2010.11.25. 11:45 Olvasási idő: 0 perc

100 forintból 40-et sajátmárkás élelmiszerre költünk

Fél év alatt mintegy 165 milliárd forint forgalmat értek el az élelmiszer-kereskedelem saját márkás termékei. Ez 2 százalékkal kevesebb, mint tavaly az első hat hónapban. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
2010.09.06. 13:05 Olvasási idő: 0 perc

Egyre több olcsóbb gyártói márkás terméket vásárolunk

A magyar háztartások 2009 első negyedévében visszafogták a vásárlásaikat, kevesebb napi fogyasztási cikket vásároltak és kevesebb pénzt hagytak a pénztáraknál, mint egy évvel korábban.
2009.08.06. 11:48 Olvasási idő: 0 perc

Min spórol a magyar?

Kevesebb pénzt költöttek el a magyar háztartások napi fogyasztási cikkekre 2009 első negyedévében, mint egy évvel korábban.
2009.06.04. 13:33 Olvasási idő: 0 perc