fogyasztói szokások

Lenyomta a sört a bor, de úgy, hogy szédeleg - jelenti az eMAG

Tavaly még sokkal több sört rendeltek a online vásárlók, mint bort, idén azonban homlokegyenest megfordult a kereslet.
2022.09.12. 19:04 Olvasási idő: 6 perc

Hosszú távon is velünk maradhatnak a járvány alatt kialakult fogyasztói szokások

A megkérdezettek fele számít arra, hogy többet vásárol majd online.
2022.06.16. 12:22 Olvasási idő: 5 perc

Átrajzolta a generációs különbségeket a pandémia

Az X-generáció és a Baby boomerek nagyot léptek előre a digitális érettség terén, a vállalkozások pedig nem győznek megfelelni a digitális kapcsolattartás és értékesítés terén velük szemben támasztott követelményeknek.
2021.05.31. 13:43 Olvasási idő: 0 perc

A lányok a kávét, a fiúk az energiaitalt kedvelik

A fiatal nők jobban figyelnek az egészséges táplálkozásra, és az egészségükkel általánosságban is többet terveznek foglalkozni, mint a férfiak.
2017.05.29. 14:47 Olvasási idő: 0 perc

Még mindig népszerűek a valóságshow-k

Idén az első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 3 percet töltött a tévékészülékek előtt, 6 perccel kevesebbet, mint tavaly.
2017.05.05. 16:11 Olvasási idő: 0 perc

Az ingázók új keresletet generálnak az üzleteknek

2017.03.23. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Minek legyünk nyitva? Perdöntő volt a vasárnap

Tegnap volt az első olyan vasárnap, amikor csak úgy nyithattak ki a kis alapterületű boltok, ha tulajdonos, családtag állt be a pult mögé. Néhány üzletben perdöntőnek nevezték a tegnapi napot, hogy az meghatározza, a jövőben kinyitnak vagy zárva tartanak.
2015.03.22. 16:40 Olvasási idő: 0 perc

Csokiban a nyuszit szeretjük - négymilliárdért

Húsvéti édességekből egyre nagyobb forgalmat bonyolít le az élelmiszer-kiskereskedelem. Közel 4 milliárd forintért, mintegy 940 tonna csokoládétojást, csokoládényulat és egyéb ünnepi ajándékot adtak el a boltokban tavaly a húsvéti időszakban, három hónap alatt.
2015.03.17. 17:55 Olvasási idő: 0 perc

Milyen kocsit vesz asszony?

A nők inkább tavasszal és nyáron vásárolnak autót, és általában a kisebb, divatosabb modelleket választják. Ugyanakkor a magyar férfiak általában a tél beállta előtt vesznek autót, és inkább a nagyobb és praktikusabb járműveket vásárolják.
2015.02.25. 11:44 Olvasási idő: 0 perc

Ruhavásárláskor kapják elő a fiatalok a bankkártyát

Míg a 14-18 évesek bankszámláján általában közel 24 ezer forint van és körülbelül 1600 forintot költenek bankkártyával egy hónapban, addig a 18 év feletti, de még nem kereső fiatalok egyenlegének átlaga közel 54 ezer forint.
2015.02.25. 10:49 Olvasási idő: 0 perc