kupon

Így vásárol a magyar

A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli a Bónusz Brigád felmérése szerint.

A kedvezményekre ugranak a magyar kuponozók

Minden második ember vásárolt már internetes bónt, tízből kilenc kuponozó nő – derült ki a HOOP applikáció fejlesztéséért felelős Appspect Kft. friss kutatásából.

Kuponokkal oldódna meg a dízelbotrány?

A dízel üzemanyag adóelőnyének eltörlése és a dízelautó-tulajdonosoknak adott egyszeri juttatás meg tudná oldani a dízeles autózás környezeti problémáját.

A vásárlók többsége az ajándékokra utazik

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között.

Bővíti portfólióját a Bónusz Brigád

Folytatódik a Bónusz Brigád átalakulása, a weboldalon új elemek jelennek meg, de bővül a portfólió is. A szolgáltatáson keresztül vásárlók már 9 milliárd forintot spóroltak, 2013 utolsó negyedévében a termékek adták a forgalom 30 százalékát.
Világgazdaság Piactér