Telekommunikáció

TikTokon erősít a New Land Media

Együttműködési partnerségre lép a New Land Media és a TikTok, a társaság így versenyelőnyre tehet szert.

Együttműködési megállapodást kötött a Lounge Group részeként működő New Land Media és a TikTok – derül ki a médiaügynökség szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményéből.

A TikTokon – ellentétben a Facebookkal vagy a Google Ads szolgáltatásával – csak a szerződött partnerügynökségek hozhatnak létre hirdetési fiókot.

Éppen ezért a megállapodással a New Land Media egy exkluzív ügynökségi hálózat részévé vált.

A hirdetőknek olyan platformokon kell jelen lenniük, ahol az elérni kívánt korcsoportokat, számukra legrelevánsabb információval szólíthatják meg.

– mondta Hidvégi Krisztina, a New Land Media médiaigazgatója az ügylet kapcsán.

A New Land Media minden nagyobb közösségi platformon jelen van, jelenleg több mint 170 Facebook-, 190 Google Ads- és 70 Instagram-fiókot kezel és a két legnagyobb hirdetéskezelőben már közel ötmilliárd forintnyi reklámköltés menedzselésében vettek részt.

New Land Media influenszer reklám TikTok MÉDIA
Kapcsolódó cikkek