Együttműködési megállapodást kötött a Lounge Group részeként működő New Land Media és a TikTok – derül ki a médiaügynökség szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményéből.
A TikTokon – ellentétben a Facebookkal vagy a Google Ads szolgáltatásával – csak a szerződött partnerügynökségek hozhatnak létre hirdetési fiókot.
Éppen ezért a megállapodással a New Land Media egy exkluzív ügynökségi hálózat részévé vált.
A hirdetőknek olyan platformokon kell jelen lenniük, ahol az elérni kívánt korcsoportokat, számukra legrelevánsabb információval szólíthatják meg.
– mondta Hidvégi Krisztina, a New Land Media médiaigazgatója az ügylet kapcsán.
A New Land Media minden nagyobb közösségi platformon jelen van, jelenleg több mint 170 Facebook-, 190 Google Ads- és 70 Instagram-fiókot kezel és a két legnagyobb hirdetéskezelőben már közel ötmilliárd forintnyi reklámköltés menedzselésében vettek részt.