diszkont

Rendezhetik soraikat a fapados légitársaságok

A szájmaszk használata és egyéb óvintézkedések ellenére az utasforgalom további erőteljes növekedését várják a meghatározó fapados légitársaságok június után is.

Egyre súlytalanabbá válnak a kisboltok

A napi fogyasztási cikkek forgalma hazánkban a tavalyi évben 2 százalékkal bővült a 2016-ban rögzítettekhez képest, a növekedés idén is folytatódhat.

Ennyivel jobban szerettük tavaly a fapados légitársaságokat

Növelték utasforgalmukat Európa nagy diszkont légitársaságai 2016-ban az egy évvel korábbihoz képest, decemberben a Ryanair, az easyJet és a Wizz Air is átlagon felüli bővülést produkált - derül ki a légitársaságok honlapján közölt utasforgalmi statisztikákból.

Bővülnek a diszkontok, zsugorodik a Tesco

A diszkontok terjeszkedtek a legintenzívebben az idén is a magyar élelmiszer-kereskedelem piacán. Aktív volt a SPAR is, a Tesco viszont inkább összébb húzódik.

Már bort is a diszkontokban vesznek a magyarok

Ritkábban ugyan, de több bor kerül a magyar bevásárlókosarakba. Hat hónap alatt átlagosan 7900 forintot költ borra egy háztartás – derült ki a GfK adataiból.

Kiderült: ebben és ennyivel olcsóbbak a hazai diszkontok

A tavalyi évhez képest több változás is történt a diszkont csatornában – állítja a GfK Hungária 2012. évi diszkontokról szóló tanulmánya. Egyre homogénebbé válik a láncok termékkínálata, miközben a legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki. A márkatermékek – néhány kivételtől eltekintve – továbbra sem tudtak érdemben terjeszkedni a diszkontok polcain.
Világgazdaság Piactér