közösségi oldal

Anti-Facebook lehet a botrány nyertese

A Facebook riválisai húzhatnak hasznot a világ legnagyobb közösségi oldalát érintő adatkezelési botrányból. A Path alternatív közösségi platform alapítója anti-Facebookkal térhet vissza.

Új közösségi portált indít a Profession.hu

Munkatársaim.hu néven új közösségi oldalt indított a Profession.hu. A kezdeményezés célja, hogy az álláskeresők már azelőtt a lehető legjobban megismerhessék egy adott munkakörnyezetet, mielőtt elfogadnának egy konkrét pozíciót; illetve a kapcsolati hálójukat is hatékonyabban használhassák a keresés és kiválasztás ideje alatt.

Y generáció: ami nincs az interneten, az nem is létezik

Bár az Y generáció tagjai már gyerekkorukban találkoztak az internetes eszközökkel, csak részben alakítják tudatosan digitális identitásukat, amely 70-80 százalékban önazonos, 20-30 százalékban viszont az határozza meg, hogy mások mit mondanak róluk a neten. Többségük úgy véli, „ami nincs az interneten, az nem is létezik”, ugyanakkor mivel tapasztalták, hogy feltöltött tartalmaikkal visszaélhetnek, többen már törekednek a rejtőzködésre is – többek között ez is kiderült a Budapesti Gazdasági Főiskola Kutatóközpontjának vizsgálatából.

Elbocsáthatnak-e lájkolásért? - Jogászok válaszolnak

Felhasználhatja-e a munkáltató a pályázó közösségi oldalakon elérhető adatait munkainterjú előtt vagy annak során? Többek között erről is esett szó a Gide Loyrette Nouel - d'Ornano ügyvédi iroda és a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara által rendezett sajtóreggelin,

Milliárdos üzleteket tehet tönkre a Facebook és Twitter

Az első féléves globális felvásárlási trend 22 százalékos csökkentést hozott az előző évi számokhoz képest, míg 2012 második féléve újra enyhe növekedést mutat. A Wolf Theiss Ügyvédi Iroda budapesti szakértője arra emlékeztet, hogy a felvásárlásokat megelőző átvilágítások új eszközei, például a közösségi média milyen fontos szerephez juthat ilyen kiélezett piaci környezetben.
Világgazdaság Piactér