NRC

Sötét jelzés érkezett az izraeli háborúról: elnéptelenedhet a Gázai övezet

A háború következtében lakhatatlanná válik a Gázai övezet a Norvég Menekülttanács (NRC) helyi illetékese szerint.
2024.01.14. 18:36 Olvasási idő: 3 perc

A pandémia áttörést hozott a biztosításkötéseknél

Olyan új fejlemény történt, amit a biztosítóknak érdemes kihasználni.
2022.06.13. 09:06 Olvasási idő: 5 perc

Önkiszolgáló rendszert telepít a Rossmann

A munkatársak és vásárlók egészségének védelme érdekében az eszközzel minimalizálják az érintkezést és a fertőzés kockázatát.
2020.09.04. 15:47 Olvasási idő: 0 perc

Egyre környezettudatosabbak vagyunk

A magyarok 42 százaléka saját elmondása szerint hajlandó többet fizetni a környezettudatos (öko, zöld) termékekért.
2019.05.08. 12:21 Olvasási idő: 0 perc

Félmillió önkiszolgáló pénztárgépet és ATM-et gyártottak eddig

Legyártották a 350 ezredik készpénzkiadó automatát (ATM) az amerikai NCR Corp. szigetszentmiklósi gyárában. Az NCR világpiac 35-40 százalékát fedi le.
2017.05.04. 19:39 Olvasási idő: 0 perc

Úgy kell levadászni manapság a jó hazai informatikusokat

Siker- és hiányszakmaként tartják számon az informatikát (IT), a szakemberei iránti keresletet tükrözi, hogy az ajánlatok az állásportálokon található munkáltatói hirdetések egynegyed részét uralják.
2012.06.21. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Egyre népszerűbb az internetes bankolás

2012.02.14. 07:00 Olvasási idő: 0 perc

Már nem divat a pénzügy - Hogyan keresünk állást a neten?

A válság ellenére sem lettünk mobilabbak, ha új állást keresünk a Profession.hu és az NRC felmérése szerint. Az internet és a kiskereskedelem vonzó ágazat, a pénzügy veszített népszerűségéből – írja a Marketing & Média.
2010.10.27. 13:47 Olvasási idő: 0 perc

A hazai netezők 20 százaléka használt már videomegosztót

Az NRC Piackutató és a TNS 14-69 éves hazai internetezőket vizsgáló Visitor Media Research felméréséből kiderül, hogy a nethasználók 17 százaléka, csaknem 600 ezer ember töltött már le valamilyen fizetős online tartalmat, videomegosztásban pedig 20 százalékuk rendelkezik tapasztalattal.
2009.06.15. 14:51 Olvasási idő: 0 perc

Merészek és ragaszkodók - A márkahűség is a nemtől függ!

Az árleszállítások, az akciós áron kínált termékek nem csak a női tekinteteket vonzzák. A 18 év feletti netezők több mint háromnegyede, ha teheti, akciós terméket vásárol – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.
2009.04.23. 10:48 Olvasási idő: 0 perc