NRC

Egyre környezettudatosabbak vagyunk

A magyarok 42 százaléka saját elmondása szerint hajlandó többet fizetni a környezettudatos (öko, zöld) termékekért.

Úgy kell levadászni manapság a jó hazai informatikusokat

Siker- és hiányszakmaként tartják számon az informatikát (IT), a szakemberei iránti keresletet tükrözi, hogy az ajánlatok az állásportálokon található munkáltatói hirdetések egynegyed részét uralják.

Már nem divat a pénzügy - Hogyan keresünk állást a neten?

A válság ellenére sem lettünk mobilabbak, ha új állást keresünk a Profession.hu és az NRC felmérése szerint. Az internet és a kiskereskedelem vonzó ágazat, a pénzügy veszített népszerűségéből – írja a Marketing & Média.

A hazai netezők 20 százaléka használt már videomegosztót

Az NRC Piackutató és a TNS 14-69 éves hazai internetezőket vizsgáló Visitor Media Research felméréséből kiderül, hogy a nethasználók 17 százaléka, csaknem 600 ezer ember töltött már le valamilyen fizetős online tartalmat, videomegosztásban pedig 20 százalékuk rendelkezik tapasztalattal.

Merészek és ragaszkodók - A márkahűség is a nemtől függ!

Az árleszállítások, az akciós áron kínált termékek nem csak a női tekinteteket vonzzák. A 18 év feletti netezők több mint háromnegyede, ha teheti, akciós terméket vásárol – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.

A netpolgárok 94 százaléka szerint rossz irányba mennek a dolgok

Tovább romlott az internetezők közhangulata; a hvg.hu NetHangulat index február végén már csak 11 ponton állt, és ezzel az index történetében újabb negatív rekordot jegyezhettünk fel – derül ki az NRC Piackutató felméréséből. A netpolgárok 94 százaléka szerint rossz irányba mennek hazánkban a dolgok, és mindössze 4 százalékuk látja csekély optimizmussal a jelenlegi helyzetet.

Közel két millióan játszunk az interneten

Hazánkban közel 2 millió ember, az internetezők 53 százaléka játszik legalább alkalmanként online játékokat másokkal. Bár alapvetően a fiatalokra jellemző tevékenységről van szó, az idősebb korosztály is kiveszi a részét a szórakozásból – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.
Világgazdaság Piactér