márkák

Márkakommunikáció a koronavírus idején

A közösen átélt krízis olyan összekötő kapocs lehet, amelyre még sokáig emlékezni fognak a fogyasztók, de ehhez ügyesen és méltányosan kell felhasználni a kínálkozó lehetőségeket. Vélemény.

Céges dezertőrök

A lojalitás sokszor csak a következő íróasztalig terjed.

Kedvencek a múltból

Nemcsak Nobel-díjas tudósokban, hanem retro árucikkekben is erős a magyar: kitekintő az arckrémtől a szőlőitalig.

Magyar márkák külföldi „álruhában”

Sokan nem is gondolnák, hogy azok az üzletek, amelyek előtt elsétálnak egy bevásárlóközpontban, mind magyar márkák boltjai, amelyek mégis külföldiként „adják el magukat”.

Márkák vándorúton

Már semmi sem az, aminek látszik: rosszul teszi, aki csak a patinás márkanevekre hagyatkozva akar vásárolni a szórakoztatóelektronikai termékek piacán.

A céges autókat kedvelik a tolvajok

Habár az autólopási statisztikák jelentősen javultak az 1990-es vagy a 2000-es évekhez viszonyítva, még mindig komoly kockázatot jelentenek a tulajdonosoknak.
Világgazdaság Piactér