márkák
május 20. 17:38
A közösen átélt krízis olyan összekötő kapocs lehet, amelyre még sokáig emlékezni fognak a fogyasztók, de ehhez ügyesen és méltányosan kell felhasználni a kínálkozó lehetőségeket. Vélemény.
november 24. 08:15
Apró családi vállalkozásból lettek multik
Egy-egy jelentős világmárka nevét látva gyakran nehéz elképzelni, hogy valamikor apró családi vállalkozásként indult.
október 28. 08:15
A szem a lélek, a logó a márka tükre
Egy hétköznapi vásárlásnál kevesen gondolnak arra, hogy a jól megtervezett embléma mögött milyen komoly szakmai munka áll.
október 23. 08:15
Kedvencek a múltból
Nemcsak Nobel-díjas tudósokban, hanem retro árucikkekben is erős a magyar: kitekintő az arckrémtől a szőlőitalig.
október 22. 08:15
Az egyiknek sikerült, a másiknak nem...
Olyan régen azért nem ért véget a szocializmus ahhoz, hogy feledésbe menjenek a korszak húzónevei.
október 13. 08:15
Magyar márkák külföldi „álruhában”
Sokan nem is gondolnák, hogy azok az üzletek, amelyek előtt elsétálnak egy bevásárlóközpontban, mind magyar márkák boltjai, amelyek mégis külföldiként „adják el magukat”.
október 7. 08:15
Márkák vándorúton
Már semmi sem az, aminek látszik: rosszul teszi, aki csak a patinás márkanevekre hagyatkozva akar vásárolni a szórakoztatóelektronikai termékek piacán.
október 4. 18:36
Verhetetlennek tűnnek a legmenőbb tech cégek
Az Apple, a Google és az Amazon a világ három legértékesebb márkája az Interbrand legfrissebb rangsora szerint.
november 7. 15:02
A céges autókat kedvelik a tolvajok
Habár az autólopási statisztikák jelentősen javultak az 1990-es vagy a 2000-es évekhez viszonyítva, még mindig komoly kockázatot jelentenek a tulajdonosoknak.