BUX 47,491.69
-0.56%
BUMIX 3,910.05
+0.11%
CETOP20 2,232.84
-0.13%
OTP 15,870
-0.06%
KPACK 16,800
0.00%
-0.86%
0.00%
+1.11%
+0.48%
ZWACK 16,700
-0.60%
0.00%
ANY 1,500
0.00%
RABA 1,375
-0.36%
0.00%
-0.47%
0.00%
-1.86%
OPUS 239.5
-0.42%
-2.04%
-1.41%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,370
-0.75%
+0.79%
ALTEO 1,300
+1.56%
0.00%
+1.49%
EHEP 1,960
0.00%
+0.82%
0.00%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
0.00%
+2.26%
0.00%
+3.16%
SunDell 37,000
0.00%
0.00%
-0.49%
0.00%
0.00%
+1.43%
NUTEX 20.75
-0.48%
Forrás
RND Solutions
USD/HUF
306.36
+0.74%
EUR/HUF
360.34
+0.65%
# markak

Vélemény

Márkakommunikáció a koronavírus idején

A közösen átélt krízis olyan összekötő kapocs lehet, amelyre még sokáig emlékezni fognak a fogyasztók, de ehhez ügyesen és méltányosan kell felhasználni a kínálkozó lehetőségeket. Vélemény.
2020.05.20 Olvasási idő:

Céges dezertőrök

A lojalitás sokszor csak a következő íróasztalig terjed.
2019.01.19 Olvasási idő:

Apró családi vállalkozásból lettek multik

Egy-egy jelentős világmárka nevét látva gyakran nehéz elképzelni, hogy valamikor apró családi vállalkozásként indult.
2018.11.24 Olvasási idő:

A szem a lélek, a logó a márka tükre

Egy hétköznapi vásárlásnál kevesen gondolnak arra, hogy a jól megtervezett embléma mögött milyen komoly szakmai munka áll.
2018.10.28 Olvasási idő:

Kedvencek a múltból

Nemcsak Nobel-díjas tudósokban, hanem retro árucikkekben is erős a magyar: kitekintő az arckrémtől a szőlőitalig.
2018.10.23 Olvasási idő:

Az egyiknek sikerült, a másiknak nem...

Olyan régen azért nem ért véget a szocializmus ahhoz, hogy feledésbe menjenek a korszak húzónevei.
2018.10.22 Olvasási idő:

Magyar márkák külföldi „álruhában”

Sokan nem is gondolnák, hogy azok az üzletek, amelyek előtt elsétálnak egy bevásárlóközpontban, mind magyar márkák boltjai, amelyek mégis külföldiként „adják el magukat”.
2018.10.13 Olvasási idő:

Márkák vándorúton

Már semmi sem az, aminek látszik: rosszul teszi, aki csak a patinás márkanevekre hagyatkozva akar vásárolni a szórakoztatóelektronikai termékek piacán.
2018.10.07 Olvasási idő:

Verhetetlennek tűnnek a legmenőbb tech cégek

Az Apple, a Google és az Amazon a világ három legértékesebb márkája az Interbrand legfrissebb rangsora szerint.
2018.10.04 Olvasási idő:

A céges autókat kedvelik a tolvajok

Habár az autólopási statisztikák jelentősen javultak az 1990-es vagy a 2000-es évekhez viszonyítva, még mindig komoly kockázatot jelentenek a tulajdonosoknak.
2017.11.07 Olvasási idő: