Egyre több az otthonról indított hiteligénylés
Folyamatosan bővülnek az OTP Banknál azok az innovatív banki megoldások, amelyek segítségével még gyorsabb és kényelmesebb szolgáltatásokat vehetnek igénybe az ügyfelek – derül ki az OTP Bank közleményéből. Az egyszerűbb banki ügyek a hitelintézet internet és mobilbank alkalmazásainak segítségével, míg a készpénzes tranzakciókat már a készpénz ki-és befizetésre alkalmas okos ATM-ek segítségével végezhetők el. Az ügyfelek rendkívül hasznosnak tartják a teljesen online igényelhető személyi kölcsön szolgáltatást, illetve a számlanyitás lehetőségét is.
A szakemberek országszerte, a hitelfelvételt tervezők rendelkezésére állnak. Az ügyfelek a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, vagy személyesen is „áthívhatják” magukhoz pénzügyi tanácsadójukat.
Növekvő érdeklődés
A kényelmes megoldás egyre népszerűbb: a fiókon kívüli, az OTP Bank Mobilbankár szolgáltatásával igényelt hitelfolyósítások összesített állománya 120 százalékkal emelkedett 2019 első felében a tavalyi év azonos időszakához képest.

„Örömünkre szolgál, hogy a szolgáltatás indulása óta több ezren ismerték meg és használták ki éves szinten a Mobilbankár szolgáltatásunk nyújtotta lehetőségeket. A kényelmi szolgáltatás népszerűsége jól látszik az eredményekből:
Ez az eredmény is megerősít bennünket abban, hogy személyre szabott megoldásaink találkoznak ügyfeleink mindennapi igényeivel” – mondta Vörös Tamás, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.
Pénzügyi tanácsok: kényelmesen, gyorsan, otthonról
A szolgáltatást igénybevevő ügyfelek a hiteligénylés során jellemzően két alkalommal találkoznak a mobilbankárukkal. Első alkalommal az igénylő megtudhat minden fontos részletet a lehetőségekről és folyamatokról. A második találkozón a mobilbankár segít a dokumentumok összegyűjtésében, igény szerint azok kitöltésében, valamint közösen átbeszélhetik a hiteligényléssel kapcsolatos további felmerülő kérdéseket, feladatokat. Ezt követően már nincs más dolga az ügyfélnek, mint egy általa választott fiókban személyesen aláírni a hitelszerződést.
A Mobilbankár szolgáltatás extraköltséggel nem jár: csak azokat a költségeket kell megfizetni, amelyeket a hagyományos fióki folyamat során.