Kuponok, akciók és pontgyűjtők: így változtak a magyarok vásárlási szokásai

Kuponok, akciók és pontgyűjtők: így változtak a magyarok vásárlási szokásai

A koronavírus-járvány teljesen átalakította, hogy hogyan és hol intézzük a bevásárlást.
A koronavírus-válság átalakította a magyarok vásárlási szokásait. A bevásárlást egyre inkább az online térben intézik az emberek, illetve ott vásárolnak, ahol van kellő mennyiségben hatósági áras termék. A pontgyűjtő kártyák és alkalmazások mellett az egyes üzletek alkalmazásait is előszeretettel használják már a vásárlók, de a nyereményjátékok vonzzák őket a leginkább. A vásárlási szokások változásáról az Ynsight Research kutatójával, Csiby Fruzsinával beszélgettünk a VG Podcastben.
Kiskereskedelem
Ynsight Research Lidl kiskereskedelem