Az elképzelés lényege
» Napjainkban a vállalatok közötti verseny sokban hasonlít egy ökölvívó-arénához, ahol a pofonok különböző irányokból érkeznek, a stratégiák ütésről ütésre változnak, és mindig újabb és újabb kihívó vár arra, hogy megverekedjen velünk.
» A szerző a Muhammad Ali és George Foreman nevéhez fűződő, „Dübörgés a dzsungelben” címen híressé vált, klasszikus ökölvívó-mérkőzés segítségével szemlélteti a napjaink környezetét jellemző bizonytalanság leküzdéséhez szükséges két módszert. Az agilis vállalatok (az Alik) gyorsan felismerik és kiaknázzák a felbukkanó üzleti lehetőségeket. A szívós cégek (a Foremanek) rendelkeznek a piaci változások átvészeléséhez szükséges erővel
és állóképességgel.
» A cégeknek tulajdonképpen mindkét módszert alkalmazniuk kell a szervezet életciklusának megfelelő szakaszokban. Az agilis szívósságot tanúsító vállalatok nem csupán gyarapodnak a bizonytalan időkben, hanem valódi piacvezetőkké válnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.