BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mire vigyázzunk az üzleti egységek leépítésekor?

Az alkalmazottakért, a vevőkért és a beszállítókért tett erőfeszítések megtérülnek.

A cikk dióhéjban:

Amikor részben vagy teljesen bezárunk egy üzemet, keménynek kell lennünk, igaz? Ugye az a lényeg, hogy a kemény döntés után minél gyorsabban túlessünk a dolgon, hogy a lehető legtöbbet spóroljunk?

Lehet, hogy ez a hagyományos megközelítés tetszik a Wall Streetnek, ám ahogy Kenneth Freeman a Corningnál, a Quest Diagnosticsnál, a Masonite Internationalnél és az Accellentnél szerzett tapasztalataiból megtanulta, az ilyen megoldás elidegenítheti a vállalatnál maradó alkalmazottakat, dühöt válthat ki a vevőkből és a beszállítókból, és veszélyeztetheti a részvényesek értékpercepcióját.

Jobb megoldás, ha átgondoltan és együttérzéssel bánunk a fontos érintett felekkel, és a bezárást úgy visszük végig, mintha egy komplex projektet menedzselnénk. Amikor az orvosi műszerekhez alkatrészeket gyártó Accellent 2008-ban bezárta memphisi üzemét, több hónappal előre értesítette az alkalmazottait és a legfontosabb vevőit, segített a vevőknek az átállásban, és a legtöbb dolgozónak is segített új állást találni. Az eredmény: erősebb vevőkapcsolatok, a volt alkalmazottak kedvező véleménye, és nagyobb fokú lojalitás a vállalatnál maradó dolgozók körében.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.