A cikk dióhéjban:
Amikor részben vagy teljesen bezárunk egy üzemet, keménynek kell lennünk, igaz? Ugye az a lényeg, hogy a kemény döntés után minél gyorsabban túlessünk a dolgon, hogy a lehető legtöbbet spóroljunk?
Lehet, hogy ez a hagyományos megközelítés tetszik a Wall Streetnek, ám ahogy Kenneth Freeman a Corningnál, a Quest Diagnosticsnál, a Masonite Internationalnél és az Accellentnél szerzett tapasztalataiból megtanulta, az ilyen megoldás elidegenítheti a vállalatnál maradó alkalmazottakat, dühöt válthat ki a vevőkből és a beszállítókból, és veszélyeztetheti a részvényesek értékpercepcióját.
Jobb megoldás, ha átgondoltan és együttérzéssel bánunk a fontos érintett felekkel, és a bezárást úgy visszük végig, mintha egy komplex projektet menedzselnénk. Amikor az orvosi műszerekhez alkatrészeket gyártó Accellent 2008-ban bezárta memphisi üzemét, több hónappal előre értesítette az alkalmazottait és a legfontosabb vevőit, segített a vevőknek az átállásban, és a legtöbb dolgozónak is segített új állást találni. Az eredmény: erősebb vevőkapcsolatok, a volt alkalmazottak kedvező véleménye, és nagyobb fokú lojalitás a vállalatnál maradó dolgozók körében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.