Az elképzelés lényege
» A recessziók a toborzás aranybányáit jelentik, amit a leleményes vállalatok ki is használnak, hogy előkészítsék a recesszió utáni növekedést. Sajnos a legtöbb cég nem eléggé felkészült ahhoz, hogy meglovagolhassa ezt a remek lehetőséget, mivel a toborzási módszereik jellemzően az esetlegestől a nemlétezőig terjednek.
» Ennek az űrnek a betöltésére cikkünk a legjobb gyakorlatok tárházát nyújtja a folyamat elejétől a végéig, a következő hét lépésben: új munkatárs iránti szükséglet felismerése, a munkakör meghatározása, a jelöltek bázisának kialakítása, a jelöltek értékelése, megegyezés, az új munkatárs integrálása, és a felvételi folyamat eredményességének áttekintése.
» A proaktív felvételi folyamat révén a vállalatok nemcsak megszerezhetik a legtehetségesebb embereket, hanem arra is képesek lesznek, hogy a kevésbé felkészült versenytársaiknál hosszabb ideig tartsák meg ezeket a sztárokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.