BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Értékteremtő stratégiák recessziós időkre

A feltörekvő piacokon sikereket elérő vállalatok esetei tanulságos leckék a nyugati cégeknek – hazai és nemzetközi viszonylatban egyaránt.

Az elképzelés lényege
» A globális recesszió ellenére az értéktudatos szemléletet képviselő piaci szegmensben – amely olyan emberekből áll, akik eredményesebbek szeretnének lenni (ugyanannyi pénzből többet kihozni), nagyobb hatékonyságot szeretnének (ugyanazt kevesebből kihozni), vagy takarékoskodni szeretnének (keveset fogyasztani még kevesebb összegből) – a fejlett országokban és a feltörekvő piacokon egyaránt bővülés várható.

» A feltörekvő piacok vállalatai jobban fel vannak készülve e szegmens kiszolgálására, mint a nyugati multinacionális cégek.
» A vállalatok többféle módszert alkalmazhatnak – hogy két konkrét példát említsünk: újtermék-fejlesztést a fejlődő országokban működő leányvállalataiknál, vagy szövetkezést a feltörekvő óriásokkal –, hogy világszerte meghódítsák az értéktudatos szemléletű piacokat.
» A recesszió épp megfelelő alkalom arra, hogy a nyugati vállalatok kifejlesszék azokat a képességeket, amelyek segítségével betörhetnek az értéktudatos szemléletű vásárlók piacára, és versenyképesek maradhatnak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.