BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Válság idején provokáljuk a vevőinket!

Az általunk kiszolgált vállalatok megkurtítják kiadásaikat – ám még így is nyélbe üthetjük az üzletet.

Az elképzelés lényege
» Recesszió idején nehéz bármit is eladni a vállalati ügyfeleknek. Nincsenek szabad felhasználású keretek, és a vásárlásokról szóló döntéseket jóval a hagyományos üzleti partnereink feje fölötti szinten hozzák meg.

» Annak eléréséhez, hogy az általunk kínált termék beleférjen az ügyfelünk költségvetésébe, alakítsuk ki egy döntő fontosságú probléma provokatív látásmódját, és mondjuk el elképzelésünket egy vonalbeli igazgatónak. Ahhoz, hogy eljussunk e felső szintű beszerzőhöz, felejtsük el a hagyományos ügyfélszerzési módszert, és koncentráljunk az ajánláson alapuló marketingre.
» Ez a kétoldalú megközelítés erősíti a versenypozíciónkat – és olyan lehetőséget kínál a vevők problémáinak megismerésére, amely folyamatos innovációra sarkall.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.