Az elképzelés lényege
» Recesszió idején nehéz bármit is eladni a vállalati ügyfeleknek. Nincsenek szabad felhasználású keretek, és a vásárlásokról szóló döntéseket jóval a hagyományos üzleti partnereink feje fölötti szinten hozzák meg.
» Annak eléréséhez, hogy az általunk kínált termék beleférjen az ügyfelünk költségvetésébe, alakítsuk ki egy döntő fontosságú probléma provokatív látásmódját, és mondjuk el elképzelésünket egy vonalbeli igazgatónak. Ahhoz, hogy eljussunk e felső szintű beszerzőhöz, felejtsük el a hagyományos ügyfélszerzési módszert, és koncentráljunk az ajánláson alapuló marketingre.
» Ez a kétoldalú megközelítés erősíti a versenypozíciónkat – és olyan lehetőséget kínál a vevők problémáinak megismerésére, amely folyamatos innovációra sarkall.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.